27

2.3K 145 4
                                    

Mijn moeder en ik staan in de deuropening, we gaan weer vertrekken naar huis. Soufiane gaat ons brengen. We zeggen iedereen gedag en stappen dan in de auto. Soufiane brengt ons thuis.

Thuis aangekomen loop ik meteen naar de badkamer en neem een douche. Nadat ik heb gedoucht kleed ik me om. Dit trek ik aan.👇

Ik stijl mijn haren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stijl mijn haren. Ik ga snel naar de stad. Gelukkig is het koopzondag. Ik koop een paar kledingsetjes voor school, zodat ik het niet later hoef te doen.

Ik kom aan in de stad en loop een paar winkels in en uit. Na 2 uur ben ik moe en loop ik richting de maccie. Er is dus een jongen die mij de hele tijd volgt, sinds ik hier in de stad ben. Hij loopt nu dus ook naar binnen bij de maccie. Hij is best wel knap, maar dat doet er niet toe, want ik heb Soufiane.

Ik neem mijn eten mee en pak een plekje bij het raam. Ik eet mijn patat op terwijl ik uit het raam staar. Er komt iemand naast me staan. Ik kijk opzij en zie een klein meisje van ongeveer 3 jaar. "Hooi" zegt ze vrolijk. "Hooi schat" antwoord ik. "Dit is voor jou, van hem" zegt ze en wijst naar de jongen die me de hele tijd volgt. Ik kijk naar de jongen en hij geeft mij een knipoog. Ik pak het briefje van het meisje aan en zie een nummer op staan. Ik pak een pen uit mijn tasje en schrijf op het brief. Sorry ben verloofd. Ik geef het briefje terug aan het meisje en zeg dat ze het aan de jongen moet geven. Het meisje rent naar de jongen toe en zie dat hij boos is geworden. Het kleine meisje begint te huilen..

Mijn leven die veranderde..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu