"Wiesz, że jesteś bardzo wielkim idiotą?"

1.8K 85 29
                                    

~~~~~

   Dziewczyna miała w tym momencie zamiar już odejść od chłopaka i nigdy więcej nie zobaczyć go na oczy. Jego słowa bardzo ją zraniły, a to dlatego, że gdy Katy zaczynała płakać, musiało ją coś naprawdę urazić lub zasmucić.

   Dziewczyna odwróciła się do chłopaka plecami i już miała zrobić krok w przód, jednak Sweet Pea w porę zareagował i przyciągnął brunetkę do siebie, w taki sposób, że obydwoje stali naprzeciwko siebie w bardzo małej odległości, przy czym wpatrując się nawzajem w swoje oczy.

   - Przepraszam Katy. - na te słowa, dziewczyna otworzyła lekko usta ze zdziwienia, a jej źrenice powiększyły się niemal dwukrotnie - Nie chciałem cię zranić, powiedziałem to z przypływu emocji. Masz rację, jestem idiotą. - ciągnął dalej chłopak, a Katy coraz bardziej nie dowierzała. Przez cały ten czas, gdy znała chłopaka, uznawała go za pustego i chamskiego, lecz w tym momencie, dowiedziała się, że Pea ma też pozytywne cechy.

   - Wiesz, że jesteś bardzo wielkim idiotą? - dziewczyna uśmiechnęła się prowokując przy tym chłopaka, a następnie wybuchła głośnym śmiechem

   - Wiesz co? Ty to umiesz zepsuć chwilę. - chłopak przewrócił oczami, po czym spojrzał na minę dziewczyny i cicho się zaśmiał

   - Tak, tak. Pamiętasz, gdy mówiłam, że już nigdy nie wsiądę na ten pojazd? - dziewczyna zapytała chłopaka i następnie wskazała na motocykl chłopaka, następnie nie czekając na jego odpowiedź, uznała, że sama dokończy to co zaczęła - Pojadę z tobą na tym motocyklu, jednak nie jedź za szybko, głupku - dziewczyna zrobiła oczy bezbronnego szczeniaczka, po czym zaczęła się śmiać

   - Dla ciebie wszystko, księżniczko. - po tych słowach chłopak odsunął się od dziewczyny, a następnie wciągnął kask i podał go brunetce

   Dziewczyna bez słowa wzięła do ręki rzecz, a następnie założyła ją na głowę. Gdy chłopak zobaczył ten ruch, od razu wsiadł na swój motocykl, a dziewczyna nie czekając na to, czy chłopak coś powie, również usiadła na motocyklu i objęła chłopaka dłońmi w pasie.

   Po chwili pojazd ruszył. Na ten ruch, dziewczyna tylko mocniej schwyciła Sweet Pea w pasie, jednak po chwili zdała sobie sprawę, że prędkość z jaką jedzie chłopak, nie jest aż tak szybka jak ostatnim razem, więc Katy rozluźniła trochę "uścisk".

   Po kilku minutach Katy oraz jej towarzysz, stali już przed szkołą. Brązowooki zsiadł z motocykla, a dziewczyna podążyła w jego ślady i po chwili stała już obok chłopaka, przy czym zdejmując z swojej głowy kask.

   - Zawsze wiedziałam, że masz do mnie słabość. - po tych słowach, Katy mrugnęła do Sweet Pea, podała mu nakrycie głowy i popędziła do Toni, zostawiając chłopaka w osłupieniu.

   Katy była już za plecami dziewczyny i postanowiła, że zrobi jej "niespodziankę", więc zakryje mulatce oczy.

   - Zgadnij kto to. - powiedziała Katy, po czym zaczęła się śmiać

   - Czy to najpiękniejsza, a za razem najgłupsza i najbardziej hamska dziewczyna w szkole? - zapytała mulatka i wybuchła głośnym śmiachem, za co dostała otwartą dłonią w tył głowy.

   - No wiesz ty co. Tak mnie obrażać. - Katy teatralnie złapała się za serce, po czym zaśmiała się cicho.

   - Ale nie zaprzeczyłaś. - Toni śmiesznie poruszyła brwiami, a następnie oby dwie dziewczyny wybuchły niepochamowanym śmiechem.

   Katy dopiero po chwili zorientowała się, że obok nich stoi Jughead, Fangs i Pea. Wszyscy patrzyli się na dziewczyny jakby zobaczyli ducha. Najmłodsza z rodziny Shirley'ów postanowiła przerwać denerwującą ciszę, która trwała już jakiś czas.

   - Coś nowego? Tak dziwnie dzisiaj wyglądasz Juggy. - zapytała, a następnie przekrzywiła głowę w bok, w geście zastanowienia. Miała rację, Jughead dzisiaj wyglądał na bardzo rozkojarzonego.

   - Przenoszą nas do Riverdale High School. - chłopak odpowiedział obojętnie, jednak brunetka wiedziała że w głębi duszy Jughead się cieszy.

   - Naprawdę? - zapytała Shirley trochę zdziwiona, w końcu dopiero jest drugi dzień w nowej szkole i dowiaduje się, że ma wrócić do Riverdale High School. - Nareszcie zobaczę mojego rudzielca! - krzyknęła ze szczęścia dziewczyna, po czym zaczęła się śmiać.

   Po tych słowach Toni razem z Jughead'em i Fangs'em zaczęli się śmiać, a Sweet Pea, jedynie przewrócił oczami.

   - O jakim rudzielcu mówisz? - zapytała Toni, a następnie poruszyła śmiesznie brwiami

   - O Cheryl. - powiedziała Shirley, a potem trochę się zniesmaczyła, na myśl o opini innych na osobę Cheryl. - Wydaje się na początku chamską i w ogóle, ale jak się ją pozna, jest bardzo miła. - tłumaczyła zachowanie rudowłosej, Katy.

   - Tak, ja już wiem, jaka ona jest miła. - powiedział Jughead sarkastycznie, przy czym gdy wypowiedział imię: "miła" zrobił, cudzysłów w powietrzu

   - Juggy, weź już nie przesadzaj. - Katy uderzyła chłopaka otwartą dłonią w tył głowy po czym się zaśmiała.

   Brunetka od razu pożałowała swojej decyzji, gdyż Jughead, zaczął łaskotać dziewczynę.

   - Juggy, przestań! - mówiła Katy, śmiejąc się przy tym niemiłosiernie.

   - A co z tego będę miał? - Jughead śmiesznie poruszał brwiami, po czym przestał łaskotać dziewczynę, jednak nadal stojąc blisko brunetki, na wszelki wypadek, gdyby dziewczyna chciała się wymknąć

   - A co byś chciał dostać, Juggy? - Katy, cały czas się śmiała, a reszta patrzyła na dwójkę, jakby właśnie Katy i Jughead uciekli z jakiegoś szpitala psychiatrycznego.

   - Chcę dostać przytulasa. - powiedział chłopak, po czym zrobił oczy bezbronnego szczeniaczka.

   - No niech ci będzie. - dziewczyna przewróciła oczami, a następnie podeszła do chłopaka i rozłożyła ręce.

   Chłopak bez zastanowienia, szybkim ruchem znalazł się przy dziewczynie i po chwili, dwójka przyjaciół przytulała, się tak, jakby to było ich ostatnie spotkanie i jakby już nigdy, więcej nie mieli się spotkać.

              A może tak było?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jak wam podoba się rozdział? Przepraszam, że ukazuje się tak późno, ale naprawdę nie miałam czasu. Mam nadzieję, że miło przyjmiecie ten rozdział, chociaż zakończył się w dość dziwny sposób, jak myślicie, co będzie dalej?

   - Autorka

Are you lonely? // Sweet Pea ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz