III.

4.3K 162 4
                                    

,,No dobré ráno děvčata", zastihnu Ken a Lili u skřínek.

,,Dobré, dobré", řekne Kendall trochu ospale.

,,Dobré", řekne na oplátku s velkým úsměvem Lili. Asi má svůj den.

,,Co se tak culíš", zeptám se jí a už se také usmívám.

,,Ále jen dneska mám první hodinu ekologii, můj nejoblíbenější předmět", řekne významně.

Aha a já myslela, že jí třeba napsal nějaký její crush.

,,Chápeš to je ten nejhorší předmět a já ho mám spolu s Lili hned první hodinu", ušklíbne se trochu otráveně Ken.

Musím se tomu smát, jak už jsem řekla jsou tu mezi námi nějaké ty odlišnosti.

,,Ale co je jiná zaslechla jsem, že v pátek je u Cooprů párty", vyjekne už nadšeně Kendall.

,,Musíme jít", dodá.

,,Já vím chtěla jsem se zeptat na to samé", řeknu s úsměvem. Obě dvě se tázavě podíváme na Lili.

,,No nemyslím si, že je to dobrý nápad", řekne Lili opatrně.

,,Nikdy jsem na podobné akci nebyla",
dopoví tiše.

,,Všechno jednou poprvé, bude zábava", řekne na to Ken.

,,Já vám nevím, běžte radši beze mě", ozve se zase Lili.

Podívám se na Ken zdrceným pohledem, že tahle bitva je už prohrátá, ale ta mi to oplatí pohledem alá neboj já jí ještě spracuju.

,,Víte co mě holky napadlo. Mohli by jste u mě ve středu přepat, já vím je to divné, ale můj táta tento týden není doma, tak mě napadlo jestli by jste mi nechtěli dělat společnost", vypadne najednou s Kendall.

,,Jasně", opáčím, ještě jsem se nezeptala mamky, ale ta kvůli utužování vztahů by mi to určitě dovolila.

,,Zeptám se doma, ale myslím, že budu moc",
řekne mile Lili.

A tak ještě chvíli si povídáme do té doby než zazvoní.

                                       ~

Celý den jsem se neviděla s Axelem, protože moje hodiny jsou úplně v jiné části budovy než ty jeho.

Až poslední hodinu, kterou byla etiketa, jsem se měli setkat.

,,Zdravím tě spanilí princi", pozdravím Axela, který jde na proti mě.

,,Já zdravím tebe princezno, v rozvrhu jsem viděl, že dneska spolu máme etiketu, ikdyž já ji teda moc nepotřebuju, vím jako princ jak se mám chovat", opáčí na mě s úšklebkem.

,,Tak pojď ať na naší královskou hodinu nepřijdeme pozdě", řeknu a vydáme se směrem k učebně.

Děláme si trochu z tadyhle toho předmětu srandu, jako holó nechápu jaký středoškolák by se na tento předmět přihlásil a nebral by to ze srandy.

Když jsme přišli do třídy byla poloplná.
Co mě překvapilo bylo to, že tu nebyli jenom druháci, ale i třeťáci a čtvrťáci.

Posadili jsme do druhé lavice. Nemuseli jsme čekat dlouho a do třídy přišla paní učitelka.

,,Dobrý den třído, mé jméno je Alice Narcisová a tento rok je mím úkolem vás naučit správné etiketě", vážně prohlásila drobná paní s krátkými bílými vlasy a kulatými brýlemi na nosu. Měla bílé podpatky, bílo-zelené pruhované šaty a zelený baretek na hlavě.

Dětská LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat