XVI.

2.6K 131 25
                                    

,,Já normálně myslela, že umřu. Ale Mark mě zachránil. Teda holky, nikdy bych to do něj neřekla, asi se mu líbím, dneska na tréninku s ním promluvím a osobně mu poděkuju", vyprávěla Emily, když jsme seděly na obědě, a přitom dramaticky máchala rukama.

Pár lidí si přisunolo židličky, aby taky mohli slyšet její srdce rvoucí příběh.

,,Neviděly jste dneska Hazel?" otočila se na nás Camila.

Ken záporně zavrtí hlavou.

,,Ne", odpovím prostě.

Hazel jsem od sobotní akce neviděla, pořád jsem jí měla trochu za zlé, že mě u ohniště nebránila, ale asi jsme nebyly takové kamarádky, jak jsem si myslela.

,,Jestli se neukáže na jejím prvním tréninku, tak ji budu muset vyhodit", řekla rozhodně kapitánka týmu.

Na jednu stranu mi bylo Hazel trochu líto, protože "roztleskávání" měla v těle, na druhou mi to bylo jedno.

,,Podala bys mi prosím sůl", usměje se na mě Christen.

Ochotně jí ji podám.

Děláme pokroky!

,,Co doma? Stihla si se vrátit?" podívá se na mě Sandra a přitom přežvykuje svůj zeleninových salát.

Se Sandrou jsem si u jezera docela sedla, byla vtipná a narozdíl od Emily, nebyla tolik ukecaná.

,,Ničeho si nevšimla", zazubím se na ni.

,,Jé, zrzka si našla kluka", ukázala posměšně Emily ke stolu, u kterého seděl Axel s Lili.

,,Dlužíte mi každá pět dolarů", ušklíbne se Britney.

Co to melou? Sandra zachytí naše zmatené pohledy.

,,Minulej rok byla tahle holka tlustá, jak nějaký donut a my jsme se s holkama vsadily, v jakém ročníku si najde kluka. Jediná Britney si vsadila na druhák. Já s Bethany jsme to typovaly tak na vejšku", zasměje se.

Kendall se na ně kouká s povytaženým obočím. Myslím, že svádí vnitřní boj, jestli jim nemá jednu vrazit.

,,Tak na tréninku", usměju se falešně na holky a drknu do Ken.

,,To jsou krávy", výbuche brunetka, když odcházíme z jídelny.

,,Třeba to tak nemyslely", zastávám se jich, ani nevím proč.

,,Nemyslely? Blbost. Ani bych se nedivila, kdyby měly nějakou tu sázku i na nás", pokračuje rozhořčeně.

,,Hele Lili to řešit nebude a o nás nejde, nebudeme to hrotit", snažím se zachránit situaci.

,,Ari, vím, že asi chceš zapadnout, ale ony jsou prostě povrchní. Myslí si, že se kolem nich točí svět a že můžou úplně všechno", odfrkne si Ken.

,,Ne tys je prostě odsoudila dříve než si je poznala. Ikdyby rozprodaly všechny svoje věci na charitu, tobě by to přišlo povýšený", vyjedu na ní trochu.

Nevím co to do mě vjelo.

Kendall si povzdechne.

,,Však se kvůli tomu nebudeme hádat", usměje se a já jí oplatím trochu nucenějším úsměvem.

                                       ~

,,Teda, ty dressi jsou ale sakra krátký", prohlíží si Hazel svůj dress na ramínku.

Hazel sice do školy nešla, ale na tréninku se ukázala.

,,Páni", zapískala Kendall.

,,Ty jsi ale kočka", mrkne na mě.

Dětská LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat