XV.

2.6K 130 23
                                    

Nevím co mě to popadlo a kde jsem vzala tolik odvahy. Rychle jsem popošla k Brandnovi a políbila ho.

V mžiku jsem se od něj odtáhla.

Co jsem to provedla?!

Brand se ne mě díval s nečitelným
výrazem ve tváři.

Začla jsem panikařit.

Musím rychle pryč!

V úprku mi ale zabránily něčí ruce.
Brandon se opřel rukou o strom a tím mi zabránil volnou cestu.

Dřív než jsem stihla něco říct, přisál se mi na rty. Trvalo mi asi vteřinu, než jsem se vzpamatovala a začala spolupracovat. Má tak jemné rty. Polibky se z hladových přesouvaly na něžné.

Přitáhla jsem si ho trochu blíž a jednu ruku zabořila do jeho hnědých vlasů. Brand se nademnou skláněl s jednou rukou opřenou o strom a druhou položenou na mém boku. V břiše jsem měla asi stamilión motýlku.

Sama nevím jak dlouho jsme tam stáli, možná pár vteřin, možná celý den.

Najednou nás přerušil něčí výkřik.

Rychle jsme se od sebe odtáhli.

,,Tady je!" řvala nějaká z roztkeskávačka.

Na pláňce u jezera pobíhal dav opilých teenagerů ze strany na stranu.

Co se tam děje?

S Brandonem si vyměníme rychlé pohledy a rozběhneme se k místu činu. Alkohol už ze mě vyprchal, jako by ho můj soused při dravém líbání celý vysál.

Doběhli jsme ke skupince studentů stojích na molu a dívajících se do vody. Chvilku mi trvalo, než jsem se prorvala na místo, kde bych aspoň něco viděla, ikdyž ve tmě, co tam panovala, to byl skoro nadlidský úkol.

,,Skoč te tam někdo!" křičela vedle mě hystericky Sandra.

Na molu panoval chaos a já pořád něvěděla o co jde. Najednou se, já si myslím že Marek, rozeběhl po prknech a skočil do vody. Všichni zatajili dech.

Co to dělá ten idiot? Na večerní plavání už je trochu zima.

Z vody se vynořili dvě postavi. Marka jsem hned poznala, ale koho to držel v náruči?

Emily?

Byla to Emily!

Fotbalista namáhavě jednou rukou doplaval na břeh, kam se po sléze všichni nahrnuli.

Kolem dívky s medovými vlasy a Markem, se udělal kroužek. Emily, no co si budem, moc živě nevypadala. Mark s ní všemožně třásl, vůbec nic se nedělo. Sandra na blonďatého fotbalistu řvala a máchala rukama do vzduchu, div někomu jednu nevrazila. Camila se na svojí kamarádka dívala ustaraným pohledem. Bylo na ní vidět, že sama neví, co má dělat.

,,Někdo jí musí dát dýchání z úst do úst", uzval se někdo z davu.

Všichni se začli chichotat a mumlat, že to fakt dělat nebudou.

Dětská LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat