XVIII.

3.3K 131 53
                                    

Poté, co mě Kyle dopravil domu, mi dal Patrick proslov o tom, jak pošetilé je pít v mém věku, a že mi výslovně "zakazuje" se bavit s Justinem a jeho partou. Svého činu jsem vůbec nelitovala, ba naopak. Jediná věc, nad kterou se vznášel otazník, byla: kam se sakra poděl Brandon? To jsem si ho vyfantasírovala nebo co.

Celý večer jsem byla zalezlá ve svém pokoji. Vycházela jsem jen při velmi akutních situací, jinak jsem si dělala referát na biologii a požírala vanilkové sušenky. Když jsem si přepisovala zápisky z dějepisu, vzpomněla jsem si na Lily.

,,Anó?" ozvalo se na druhé straně telefonu.

,,Ahoj, jen volám, protože mi přijde, že mi dvě už jsme se dlouho nebavily," řeknu trochu provinile do telefonu.

,,To je pravda," zasměje se Lily , ,,Hádám, že tě zajímá Axel."

,,No, ne jen on, ale začít nim můžeš," zasměju se.

S Lily telefonuju hodiny. Zjistila jsem, že s Axelem nechodí, ale hodně chodí ven, a zítra jdou do kina. Byla jsem za ní tak šťastná, ale zároveň mě to užíralo, já takové štěstí neměla.

,,Je ale divný, že Britney nechodí do školy," povídá mi Lily.

,,To jó no, zrovna u ní bych nečekala, že zamešká školu," zasměju se a u toho začnu přecházet po místnosti.

Už spolu mluvíme dlouho a mě už dost bolela záda.

,,No né asi, ona je sice mrcha, ale chytrá je," postěžuje si Lily, jako by ji ten fakt štval.

Ja se tomu jen zasměju a přesunu se k mému oknu ve snaze, že bych mohla vidět Brandona.

,,Třeba ani Hazel jsem dlouho nevidě..." konec jejích slov už vůbec nevnímám.

V Brandonově pokoji je holka! Aha, tak moje všechny protesty byly fakt k ničemu, když jsem mu úplně jedno. Ta holka byla extrémě hezká, měla snědou pleť, černé dlouhé vlasy a průhledně modré oči. Až tak moc dobře jsem ji viděla. Ale co dělá v Brandonově pokoji v devět hodin večer, když zítra je škola?
Brunetka se něčemu začala smát a poslední co jsem viděla bylo jak k ní přišel Brandon, usmál se a zatáhl závěsi.

Začaly se mi po tváři kutálet malé nepatrné slzy. Ani nevím, proč pláču kvůli klukovi, s kterým ani nechodím. Co je to s tebou Ario?

,,...ale fakt divný že? Ario, posloucháš mě?" ozvala se Lily na druhé straně telefonu.

,,Ehm, jo jo, promiň jen jsem se zamyslela. Hele už je pozdě a já musím ještě něco dopsat. Tak dobrou a zítra ve škole," rozloučila jsem se a utřela si slzu.

Pitomý sportovec jeden namyšlený. Né fakt už mě to nebaví, furt jen doufat v to, že si mě všimne, že pro něj budu něco znamenat. S tímhle už fakt končím.

~

Když jsem se ráno probudila, byla jsem dost překvapená, jak unavená jsem byla.

,,Ari, dneska s náma jede i Gréta, tak se na tom zadním sedadle moc neroztahuj," zamumlá Patrick s plnou pusou.

Gréta? Kdo je sakra Gréta? Jo, aha, Brandonovo noční dostaveníčko. No, tak to v žádném případě s ní v jednou autě nejedu, i kdyby mi měla platit každý kilák jízdy sto dolarů.

,,Dneska je venku hezky, půjdu pěšky," usmála jsem se na něj s už obutými converskami.

,,Ale..," zbytek jeho slov zůstal za zabouchnutými dveřmi.

Venku doopravdy svítilo sluníčko a příjemně mi hřálo tváře. Přesto že bylo celkem teplo, tak jsem na sobě měla bílý svetr, černé džíny a přesto teplou džísku s kožíškem.

Svižným krokem jsem si to vyšla po naší ulici. Věděla jsem, že v žádném případě nemůžu do školy příjít včas. Na schvál jsem šla ulicemi, u kterých jsem věděla, že Patrickovo auto neprojede. V polovině mé cesty mi zabzučel telefon.

Ken❤️: Kde doprdele jsi???

Jen jsem se usmála a naklepala krátkou zprávu o tom, že do školy přijdu až na druhou hodinu.
Nevím, čím to bylo, ale bylo mi docela dost ukradené, že přijdu pozdě.

Když jsem dorazila na školní parkovište zrovna mi ve sluchátkách hrály Pink Floydi. Před vchodem do toho ústavu jsem si všimla pár postav, který stáli vedle hlavního schodiště, které vedlo do školy.

,,No dobré ráno, nejde nám tady slečna trochu pozdě?" pozdravil mě Justin s cigaretou v ruce.
Vedle něho stála celá jeho parta bez Hazel.

,,Dobré ráno, co ty tady tak postáváš?

Vyučování probíhá ve třídách, né na schodišti, víš," opáčila jsem sarkasticky a pokračovala dál v chůzi.

,,Co ti je?" křikl na mě Matthew, když jsem otevírala hlavní dveře do školy.

,,Co by? Jen nemám náladu se s váma tady vybavovat. Na vašich místech bych přestala frajeřit s cigaretama v pusách a šla do školy, jako to normální děti našeho věku dělají. Možná vám to teď nepřijde zajímavý a myslíte si, že to jsou hovadiny, co se tam učíme. Ale nevím, kdo z nás bude v prdeli z toho, že nemůže sehnat práci, kvůli tomu, že neudělal maturitu. Jestli si myslíte, že tím jste cool a zajímavý, tak to se šeredně mílíte. Každý vám jinak, než fetko nebo smažko neřekne. Tak si laskavě vytáhněte hlavu z prdele a začněte něco dělat," prskla jsem na ně a s prásknutím za sebou zabouchla dveře.

Možná jsem byla na ně moc drsná. Někdo jim to říct musel. Ikdyž vím, že asi nejsem první, tak i přesto doufam, že si aspoň něco z toho vzali.

Crrrrr

Skvělý, zvonění na přestávku.

,,Baf, tak tady tě máme, záškolačko," vybafla na mě Ken, když jsem si přehrabovala knížky ve skřínce.

Lily se tomu jen zasmála a obejmula mě.

,,Tak, co Patrick provedl, že si s ním nechtěla jet autem?" opřela se o vedlejší skřínku Kendall.

,,On? Nic, jen Brand si včera do domu přivedl nějakou holku. A ta očividně u něj přespala a ráno s náma měla jet autem. Věřte mi, že bych jejich sladké cvrlikání nepřežila," řekla jsem otráveně a zabouchla svoji skřínku.

,,A jsi si jistá, že je to vůbec jeho holka?" ozvala se opatrně Lily vedle mě.

,,No, já vlastně.. No.. Ne, ale myslíš, že by nějaká kamarádka jen u něj přespala?" povytáhla jsem obočí.

,,Lily to říká proto, že tenhle týden jsou tady studenti z Erasmu a spoust čtvrťáků se jich ujalo. Co jsem zaslechla, Brandon byl jeden z nich," usmála se na mě Kendall, jako bych byla úplný idiot.

Takže mi chcete říct, že jsem do školy přišla pozdě, jen kvůli nějaké studentce z Erasmu. Ne, přišla jsi pozdě, protože jsi žárlivá kráva.

Najednou Lily tlumeně vykřikne ,,Holky, koukejte," ukáže na začátek chodby.

Jde tam Britney s Christen a včele kráčí Bethany s monoklem na pravém oku.

#QuarantenaLife
Do komentářů mi napište, jak vy trávíte čas v karanténě☺️
Vaše My Lady Jane🖤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 03, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dětská LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat