4

163 11 0
                                    

POV Mackenzie
"Kenzie!" roept Aiden ineens waardoor ik op kijk. Ik wou net de halfpipe af. Ik kijk hem afwachtend aan. "Ja, wat is er?" vraag ik. "Ben je zenuwachtig nu je weet hoe goed Jack is, ik hoorde van Stella dat je mee zou doen met de volgende wedstrijd." zegt hij terwijl hij mijn kant op loopt. "Nee, ik ben nog niet zenuwachtig en al ben ik dat, dan is dat niet door hem, maar ik weer ook nog niet zeker of ik mee doe, ik heb namelijk die week wel gewoon school." zeg ik. Hij knikt en komt de halfpipe op.

"Heb je al meegedaan met andere wedstrijden of word je eerste, ik heb amders wel wat tips." zegt Jack ineens. Van schrik maak ik een sprongetje waardoor ik van de halfpipe val. Waar de fuck kwam hij vandaan?! "Kenzie, gaat het?" vragen Gabe en Nova gelijk, terwijl ze allemaal naar me toe komen "Ja het gaat wel, maar ik moet naar huis." zeg ik en stap op. "Het spijt me dat ik je liet schrikken, het was niet mijn bedoeling." zegt Jack. Hij helpt me omhoog. "Je been bloed." zegt Isabella dan. Ik zucht even. "Het geeft niet." zeg ik tegen Jack.

Ik pak mijn mijn bandana uit mijn zak en knoop hem om mijn schaafwond heen, zodat hij stopt met bloeden. Ik pak me skateboard en skate weg. "Doei jongens!" roep ik als ik al bijna uit hun zicht ben. Ik zucht en doe mijn oortjes in mijn oren. Ik zet mijn playlist aan en zing zachtjes mee.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu