21

116 5 0
                                    

POV Mackenzie
Het feest is afgelopen en bijna iedereen is al weg. Alleen Megan, Gabe, Thea en ik zijn er nog. We ruimen wat dingen op, maar de meeste zijn moe. "Wij gaan." zegt Thea. "Yoo, slaap lekker." zeg ik tegen Gabe en Thea. Ik ruim wat verder op terwijl Megan bijna op de stoel in slaap valt. Ik bel mijn moeder om te zeggen dat ze Megan moet ophalen.

Ik til Megan de auto in en doe de deur dicht. "Wat ga jij doen?" vraagt me moeder als ik terug loop naar de zaal. "Opruimen, ik ben wat later, maak je maar geen zorgen." zeg ik. Twijfelend knikt ze. Ze rijdt weg en ik kijk haar na. Zodra ik haar niet meer zie, ga ik weer naar binnen en ruim ik de confetti op en de ballonen laat ik leeg lopen. Als ik al dat in een vuilniszak heb gedaan, besluit ik om even te gaan zitten. Ik ben namelijk best moe. Voordat ik het weet val ik in slaap mijn hoofd op de tafel.

POV Jack
Ik maak snel de deur open van de zaal en kijk de zaal rond. Ja hoor, daar zit ze dan, te slapen. Ik app Megan dat Mackenzie nog in de zaal is en begin dan met de rest van de zaal op te ruimen. Straks moeten we al weer de sleutels terug geven.

Ik kijk even naar Mackenzie en glimlach, ze is zo mooi, zelfs als ze slaapt. Ik doe me vest uit en loop naar haar toe. Ik doe mijn vest om haar heen en dan laad ik de vuilniszakken in mijn jeep.

De hele zaal is leeg, tenminste met onze spullen, de rest stond er al. Mackenzie slaapt nog steeds, maar dit lijkt me niet zo comfortabel. Ik loop naar haar toe en til haar op. Ik loop naar mijn jeep en til haar er in. Ik loop terug naar de zaal en doe hem opslot, daarna rijd ik op weg naar mijn huis.

Ik heb Mackenzie in mijn bed gelegd en ik zit in mijn kamer met een koptelefoon op te gamen. Simon Lu is bij haar gaan liggen, dat is best schattig. Het is nog best vroeg, maae ik verveel me nou al. Hopelijk wordt Mackenzie snel wakker.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu