26

112 6 0
                                    

POV Mackenzie
We komen er aan en ik regel een tafel voor 10 personen. We betalen en dan worden we naar onze tafek gebracht. Jack komt naast me zitten en Megan ook. Tegen over me zitten Aiden, Stella, Thea en Gabe. Naast Jack zit Ava en aan de hoofden van de tafel zitten Isabella en Nova.

Sommige gaan nu wat eten halen terwijl de andere voor het drinken zorgen. Megan, Ava en ik wachten tot iedereen terug is en dan gaan wij eten halen. "Jack heeft sowieso een oogje op je." zegt Ava tegen me terwijl we weer teug naar de tafel lopen. "Ja, dat moet wel." zegt Megan. Ik haal mijn schouders op en loop wat voor hun uit naar de tafel.

Ik ga zitten en begin met eten, ondertussen heb ik een gesprek met Thea over de volgende skate wedstrijd. "Ga je er aan mee doen?" vraagt Jack aan me. Ik haal me schouders op. "Moet je wel doen, je bent echt goed." zegt hij dan. "Zegt de persoon die me altijd verslaat." mompel ik. Thea grinnikt. "Doe jij mee?" vraagt Thea dan. "Weet ik nog niet." antwoordt Jack. Thea veranderd het onderwerp naar vakantie plekken.

"Ik zou wel een keer naar Japan ofzo willen." zegt Megan. "Dan gaan we dat toch, we moeten alleen toestemming krijgen van onze ouders en dan wachten tot ik 18 ben." zeg ik. "Ik ga dan mee." zegt Thea enthousiast. Zo praten we nog een lange tijd over Japan.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu