22

117 4 0
                                    

POV Mackenzie
Ik open mijn ogen langzaam en rek me uit. Als ik recht op zit en om me heen kijk, zie ik dat ik niet in mijn kamer ben. Al gauw zie ik Jack zitten. Dit is Jack's kamer, cool. Elke keer als ik ook maar in zijn buurt ben, gaat mijn hart te keer en worden mijn wangen wat warmer. Ik stap uit bed en gelijk kijkt Jack achterom. Hij kijkt me glimlachend aan. "Lekker geslapen?" vraagt hij. Ik knik. "Je bent ligt comfortabel." zeg ik zacht. Hij lacht. "Uhmm, waar is de wc?" vraag ik. Hij legt uit waar die is en dan ga ik naar de wc.

Als ik terug kom, zie ik een kitten op het bed liggen. Awww, wat een schatje. Ik ga er naast zitten en aai hem. "Dat is Simon Lu, hij mag je heel erg, hij lag net de hele tijd bij je." zegt Jack. Ik glimlach. Dat is wel leuk. "Ow de groep wou naar het strand over een halfuurtje, gaan wij ook?" vraagt Jack dan. "Het strand, daar heb ik opzich wel zin in." zeg ik. "Dan kleed ik me even om, mijn moeder heeft trouwens ontbijt voor je gemaakt." zegt Jack. Ik knik en loop zijn kamer uit. Ik hoef niet te kijken hoe hij omkleedt.

"Was het lekker?" vraagt Kristin, de moeder van Jack, als ik mijn ontbijt op heb. "Het was heel erg lekker, bedankt." zeg ik vriendelijk. Jack komt de keuken in. "Ik ben klaar om te gaan." zegt hij. "Laten we dan maar richting mijn huis." zeg ik. Ik sta op en we lopen naar de voordeur. "Veel plezier!" roept Kristin en dan lopen we het huis uit.

We komen aan op het strand. We stappen uit en bijna direct komen de meiden op me af. "Oehh, hoezo kwam je met Jack?" vraagt Nova grijnzend. Ik leg het uit terwijl we naar onze plek lopen. Ik leg mijn handdoek neer en ga er op zitten. Aiden komt uit de zee rennen. "Kom het water in." zegt hij. Ik trek me T-shirt en broekje uit en ren dan samen met hem de zee in.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu