25

120 5 0
                                    

POV Mackenzie
We zitten al een tijdje naar de film te kijken. Er is nu een korte plas pauze. Iedereen van onze groep gaat zowat naar de wc. Jack, Megan, Ava, Aiden en ik blijven over. Jack wordt gebeld. "Ja, bij de bioscoop." zegt hij. "Gewoon bij die parkeerplaats ervoor." "Ja, ik geef de sleutels wel even. Ik kom eraan." zegt hij en hangt op. Hij staat op en wilt weglopen. Ik houd hem tegen door zijn hand vast te pakken. "Wat ga je doen?" vraag ik aan hem. "Even de auto sleutels aan Sydnie geven, ze heeft even mijn auto nodig." zegt hij. Ik laat hem los en hij loopt weg.

Jack heeft een arm om me heen geslagen en ik lig met mijn hoofd op zijn schouder. "Couple goals." zegt Isabella in mijn oor. Ik sla haar zachtjes op haar arm en focus me dan weer op de film.

De film is net afgelopen en de meeste mensen gaan gelijk weg. Wij wachten tot het wat rustiger is. "Jongens, ik heb een idee." zegt Megan ineens. We kijken haar allemaal vragend aan. "We kunnen naar dat restaurant gaan, die is vijf minuten hier vandaan." zegt ze. "Bedoel je Sweet Swansea?" vraag ik. Ze knikt. "Ik vind dat wel een leuk idee." zegt Gabe. "Ik ook." zegt Thea. Iedereen stemt in, dus verlaten de zaal en gaan uit de bioscoop.

We lopen nog niet eens 30 seconden en Jack pakt mijn hand vast. Ik kijk hem aan en hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Gelukkig ziet niemand dit, aangezien we achteraan lopen,  anders kregen zeker weer 'couple goals' naar ons hoofd gesmeten. Ik grinnik en luister naar de gesprekken die de andere hebben.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu