15

123 4 0
                                    

POV Mackenzie
Ik ben bijna klaar met de lasagne. Ik hoop maar dat hij lekker is, dit is de eerste keer dat ik hem alleen maak. Ik pak de oven handschoenen en zet de lasgane in de oven. Ik check mijn social media een beetje en na 5 minuten ben ik daar al mee klaar. Wachten is saai en hij moet er 25 minuten in. Ik zucht en ruim alles alvast op. Ik pak de borden en het bestek en zet het op het keukeneiland.

Als ik de lasagne net uit de oven haal, hoor ik voetstappen mijn richting op komen. "Oeh, dat ruikt lekker, wat is het?" vraagt Jack. "Zelfgemaakte lasagne." zeg ik. Ik schep wat op de borden. Als ik ze alle drie wil dragen, pakt Jack er twee over en loopt hij naar de woonkamer. Ik ga naast Jack op de bank zitten. "Bedankt." mompel ik zacht en neem dan een hap van de lasagne.

"Dat was echt heel erg lekker." zegt Jack als hij zijn lasagne op heeft. "Dankje." zeg ik. Ik sta op en pak de borden en het bestek. Ik loop naar de keuken en was de borden en het bestek af. "Moet ik helpen?" vraagt Jack terwijl hij de theedoek pakt en de borden af droogt. "Dat hoeft niet." mompel ik. "Jawel, jij hebt eten gemaakt voor ons gemaakt, dus dsn help ik je met afwassen." zegt hij glimlachend. Ik glimlach terug.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu