18

120 4 0
                                    

POV Mackenzie
Ik word wakker en sta gelijk op uit bed. Het is 6 maart. De suprise party van Ava is vandaag. Ik heb er zo veel zin in. Ik doe mijn ochtend routine en zodra ik klaar ben ga ik ontbijten. ''Megan!'' roep ik naar boven. ''Ik ben al wakker!'' roept ze terug. ''Wil je ook wat tosti's?!'' vraag ik roepend. ''Ja!'' roept ze terug.

Ik pak de tosti-ijzer en maak wat tosti's voor ons. Het is eigenlijk al best laat. Het is al 12 uur in de middag. Ik eet mijn tosti's op en maak wat nieuwe voor Megan. Ze komt de trap af en ik geef haar gelijk haar bord. ''Dankje.'' zegt ze terwijl ze langs me loopt. ''Goede middag.'' zegt mijn moeder. Ik draai me om en zie haar met wat boodschaptassen staan. ''Hai, ik help je wel even.'' zeg ik en help me ma met de boodschappen op te ruimen. ''Mam, kan jij ons zo brengen?'' vraagt Megan als ze haar bord in de wasbak legt. ''Kan wel, wanneer en waar heen?'' vraagt mijn moeder. ''Candezstreet 28, die feestzaal, we moeten de taart en de hapjes brengen.'' zegt Megan. ''Wanneer dan?'' vraagt mijn moeder. ''Over een paar minuten als dat kan?'' vraag ik.

Een paar minuten later zitten we in de auto naar de feestzaal. Na 10 minuutjes rijden zijn we er al. Jack en Aiden staan buiten te wachten. Als ik uitstap komen ze gelijk naar me toe om de taart over te nemen. ''De rest zit in de kofferbak.'' zeg ik terwijl Aiden de taart naar binnen brengt. Ik geef Jack twee schalen en ik til er zelf ook twee naar binnen.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu