10

118 4 0
                                    

POV Mackenzie
We komen aan bij het skatepark en gelijk zie ik Ava, Jack, Stella, Nova en Aiden staan en nog een meisje. Megan en ik skaten er heen. Ik geef de meiden een knuffel en geef de jongens een box. "Hey kleine Kenzie." zegt Nova plagend tegen Megan. "Zo veel lijken we niet op elkaar." zegt Megan. "Kenzie, is dit je zusje?" vraagt Gabe aan me. "Ja, dit is mijn zusje Megan." zeg ik en pak haar bij haar schouders vast. "Ow dit is Isla, ons zusje." zegt Jack en kijkt glimlachend naar Ava en Isla. "Hey Isla, leuk je te ontmoeten." zeg ik vriendelijk.

"Kenzie, kan je mij een trick leren?" vraagt Megan dan. "Oehh mij ook." zegt Isla. Ik kijk Ava even aan. Ze knikt. "Ja, is goed, kom maar mee." zeg ik tegen ze. We skaten naar de kleine halfpipe. "Oké uhmm, kijk eerst hoe ik het doe en dan leg ik het stap voor stap uit." zeg ik. Ik ben niet zo goed in uitleggen vooral niet als het gaat om skate tricks. Ik besluit om de Nollie Shove It. Dat is een beginners trick. Ik denk wel dat ze die kunnen.

Na de uitleg probeert eerst Isla hem. "Bijna! Je moet je voorste voet iets meer naar achteren doen, dan moet het je lukken." zeg ik. Ze doet het op de manier zoals ik zei en ze landt hem. "Jack, Ava! Kijk, ik kan het!" roept Isla blij en trots. Ze laat hem zien aan Jack en Ava, terwijl ik Megan help met de trick.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu