20

119 6 0
                                    

POV Mackenzie
De deur gaat open en Ava kijkt de donkere zaal rond. Thea doet het licht aan en Jack, ik en nog wat anderen schieten de partypoppers af. "HAPPY BIRTHDAY!" roepen we allemaal. Ava slaat haar hand voor haar mond en lacht vrolijk. "Dank jullie wel." zegt ze en geeft iedereen ene knuffel. "Let's get this party started!" roept ze hard.

De muziek wordt aangezet en we beginnen met ze allen te dansen. Er zijn wat klasgenoten van haar, wat andere vrienden en haar familie is er. Ik ga langs de tafels waar mensen zitten met een schaal hapjes. "Hey Kenzie." zegt de oma van Ava. "Hallo mevrouw." zeg ik beleefd. Ze pakt een hapje en eet hem op. "Och wat lekker, wie heeft dit gemaakt?" vraagt ze aan me. "Ik samen met Megan." zeg ik. "Goed gedaan kind." complimenteert ze. Ik knik als bedankje en loop door naar de volgende tafel.

Even later doen Ava, Isabella en ik een soort dansje, die we zojuist verzonnen hebben. De kinderen dansen en de ouders praten aan de tafels met elkaar. We houden een soort dancebattle en het is heel leuk om te zien, hoe mensen plezier hebben.

Ineens komt er een slowdance nummer op en gaan ze allemaal slowdancen. Ik heb geen partner en ik kan niet slowdancen, dus ik loop weg, maar ik word teruggetrokken door Jack. "Nee, ik weet niet hoe." zeg ik en loop een stukje weg. Jack trekt me weer terug en legt mijn handen op de goede plekken. "Ik leer het je." zegt hij en begint met mij te slowdancen. Ik kijk naar onze voeten en ik hou het in de gaten. "Niet naar je voeten kijken, kijk mij aan en laat me je begeleiden." zegt Jack en tilt mijn hoofd omhoog zodat ik hem aan kijk.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu