11

120 4 0
                                    

POV Mackenzie
"Megan, lekker gedaan!" zeg ik wanneer ze hem gelijk al goed doet. "Hey, Megan, je hebt talent net als je zus, straks ben je nog beter dan haar." zegt Stella terwijl ze bij ons komt staan. "Nee, ik laat het skaten aan haar over, want verder is ze hopeloos." zegt Megan en rent van me weg. "Ja, vooral hopeloos met haar liefdesleven." zegt Stella en rent ook van me weg. "HEY! IK BEN NIET HOPELOOS!" roep ik terwijl ik achter ze aan ren.

Na een tijdje gerend te hebben, stoppen ze hijgend terwijl ik rustig stop. "Jullie conditie is hopeloos." zeg ik plagend en loop rustig terug naar mijn skateboard. Ze komen terug lopen en Megan stapt op haar skateboard. "Kan je me nu de Fakie Frontside 180 leren?" vraagt Megan terwijl ze rondjes om me heen skate. "Als jij dat wilt, sure, maar die is wel wat moeilijker dan de Nollie Shove It." zeg ik. Isla komt er ook weer bij staan. 

Zodra ik hem voor heb gedaan leg ik hem stap voor stap uit. Jack is ondertussen komen kijken, hoe ik les geef. "Begrijpen jullie het?" vraag ik aan Megan en Isla. Ze knikken en proberen het eerst zelf. Jack moet ineens lachen. "En waarom lach jij?" vraag ik terwijl ik op Isla let. "Ik vind het gewoon leuk om te zien dat je het leuk vindt om les te geven." zegt Jack glimlachend. Ik rol met me ogen en let op allebei de meiden.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu