POV Mackenzie
"Ik denk dat ik hem kan." zegt Megan. "Laat maar zien." zeg ik. Ze skate een stukje waardoor ze het met een beetje snelheid kan doen. Het lukt haar en zodra ze weer bij ons is, geef ik haar een high five. "Hey Megan, laat het ook aan ons zien!" roept Nova. Megan kijkt me vragend aan en ik knik. Ze skate naar ze toe. "Ik denk dat ik hem ook kan." zegt Isla twijfelend. "Gewoon proberen, als het niet lukt dan help ik je gewoon tot dat het je wel lukt." zeg ik geruststellend. Ze knikt en probeert het."Je had hem bijna, probeer het nog eens, maar zorg dan dat je niet te veel op één voet leunt." zeg ik. Ze knikt. Wacht... Waar is Jack? Ik kijk even naar de anderen. Ow daar is hij. Wacht, waarom boeit mij dat? Ik schud me hoofd, zodat ik er niet meer aan denk. Ik let weer op Isla en dit keer lukt het haar." Goed gedaan! Probeer hem nu met een beetje snelheid." zeg ik en geef haar een high five. Ze doet hem in één keer met een beetje snelheid. "Lekker gedaan." zeg ik en geef haar nog een high five.
Ineens hoor ik iemand uit pijn schreeuwen. Ik kijk naar de groep en zie Megan op de halfpipe liggen. Ik ren er heen. "Wat is er gebeurd?" vraag ik terwijl ik naast Megan neer kniel. "Ze probeerde een trick, maar dat ging niet goed, dus toen viel ze." zegt Jack die naast me neer knielt. Ik kijk naar Megan's been. Het bloed heel veel. Ik doe haar broek een beetje omhoog en zie dat ze een flinke snee heeft. "Waarom ging je ook... Laat maar." zeg ik gefrustreerd.
Ik help haar overeind en ondersteun haar. "Laat mij dat maar doen." zegt Jack en gaat gehurkt voor Megan staan. Ik help Megan op zijn rug. "Pak jij onze skateboarden dan til ik haar." zegt hij tegen me. Ik pak onze skateboarden en we lopen richting mijn huis.
JE LEEST
Skater Boy ft. Jack Avery
FanfictionMackenzie en haar vrienden gaan skaten. Haar vrienden nodigen nog wat vrienden uit. Ze skaten met ze allen. Op een dag wilt haar zusje: Megan, met haar skaten dus ze neemt haar mee naar het skatepark. Als ze even niet oplet valt ze en zodra ze weer...