27

106 5 0
                                    

POV Mackenzie
We zijn nu bezig met de toetjes. Iedereen heeft wel iets zoetigs. Ik laat per ongeluk mijn vork vallen. Ik wil hem op pakken, maar stoot me hoofd tegen iemand anders aan. Ik kijk op en wrijf over de pijnlijke plek op mijn hoofd. "Sorry." zegt Jack terwijl hij ook over zijn hoofd wrijft. Hij pakt mijn vork en geeft hem aan me. "Dankje." zeg ik en ik leg hem weer op de tafel.

Het is al aardig laat aan het worden. Sommige zitten hier al te gapen en sommige zijn nog helemaal actief een gesprek aan het houden. Waaronder Megan en ik, we hebben het weer over Japan. "Waarom wil je er eigenlijk heen?" vraag ik nieuwsgierig. "Lijkt me gewoon een mooi land." antwoordt ze simpel. "Dat heb ik dus ook met Zuid-Korea." zeg ik lachend.

"Hoe gaan jullie eigenlijk naar huis?" vraagt Stella ineens. "Uhh, waarschijnlijk lopend. Zo ver is het toch niet." beantwoord ik haar vraag. "Zo laat twee meiden lopend op straat, is dat wek te vertrouwen?" vraagt Jack dan bezorgd. "Jawel." zeg ik. "Je kan wel met mij mee rijden, me ma haalt me op." zegt Isabella dan. "Nee hoeft niet, anders moet je helemaal om." zeg ik. "Ik loop anders wel mee." zegt Jack. "Dat hoeft niet hoor." zeg ik. "Ik moet toch die kant op." zegt hij schouderophalend.

Het is al laat en de meeste gaan nu weg. Jack, Megan en ik ook. We wachten tot iedereen is opgehaald en dan lopen we richting mijn huis.

Skater Boy ft. Jack AveryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu