POV Mackenzie
"Kenzie, welke film?" vraagt Megan op een zeurderige toon. "Vraag het aan Jack." zeg ik en kijk weer op me mobiel. Ze pakt me mobiel uit me handen en rent voorzichtig van me weg. Ik pak een kussen en ren achter haar aan. Als ik mijn mobiel weer heb, slaat ze me ook met een kussen. Ik schuil achter Jack en dan hebben Jack en Megan een kussengevecht, terwijl ik een film uit kies. "Ey, jullie kunnen kiezen: Cloud 9, Zapped of How To Build A Better Boy." zeg ik tegen ze. "Mij maakt het niet uit, ik ben bereid om alles te kijken." zegt Jack en komt weer normaal naast me zitten. Megan gaat aan de andere kant van hem zitten en kijkt bedenkelijk. "Zapped, heb ik nog niet gezien." zegt ze dan bedenkelijk. "Nou dan gaan we die kijken." zeg ik en zet hem op.Tijdens de film zie ik soms Megan haar ogen dicht vallen. Ik tik Jack even aan en als hij kijkt dan wijs ik naar Megan. Hij lacht zachtjes en stoot haar aan. "Ben je moe?" vraagt hij vriendelijk. "Huh, wat? Nee, nooit." zegt Megan. Ik moet er om lachen. "Maar het is nog al laat, dus ik denk dat ik maar moet gaan." zegt Jack en staat op. "Laten we morgen iets leuks gaan doen." zegt Megan dan. Jack kijkt me vragend aan. Ik haal m3 schouders op. "Is goed, Kenzie app me het plan later maar." zegt hij eb loopt naar de voordeur. Ik loop achter hem aan en laat hem uit. "Sweet dreams." zegt hij. "Good night." zeg ik vriendelijk en dan skate hij weg.
Als ik in de woonkamer aan kom, is de tv uit en zie ik Megan niet meer op de bank zitten. "Ik ga slapen, welterusten!" roept Megan dan van boven. "Good night!" roep ik terug en dan hoor ik haar deur dicht gaan. Laat ik ook maar gaan slapen. Ik ga naar boven, doe me gewoonlijke routine en ga dan slapen.
JE LEEST
Skater Boy ft. Jack Avery
FanfictionMackenzie en haar vrienden gaan skaten. Haar vrienden nodigen nog wat vrienden uit. Ze skaten met ze allen. Op een dag wilt haar zusje: Megan, met haar skaten dus ze neemt haar mee naar het skatepark. Als ze even niet oplet valt ze en zodra ze weer...