|3|CHYSTANIE|3|

174 20 3
                                    

Ranné vstávanie nebolo moc príjemné. Zobudila som sa na hrčanie čudákov a celé telo ma bolelo. Pomaly som sa postavila a chytila som sa za krk, kde som cítila najväčšiu bolesť. Trocha som potočila hlavou doľava a doprava, dole a hore, aby som si krk rozcvičila a bolesť čo najrýchlejšie zmizla .

Malými, šuchotavými krokmi som prešla do obývačky rovno k oknu. Nazrela som sa cezeň a vonku sa stále nachádzali čudáci, dokonca sa mi zdalo, že ich bolo viac ako včera. Najviac z nich sa zdržiavalo pri dverách nášho domu. Teda, už vlastne len domu. Vzdychla som pri spomienke na krstného a presunula som sa na horné poschodie.

Vošla som do kúpeľne a zvliekla so seba všetko oblečenie. Vstúpila som do sprchy a nechala na seba tiecť vodu, ktorá sa menila raz na horúcu a raz na studenú. Po dvadsiatich minútach strávených v sprche som prišla do mojej izby. Zabudla som, že kufor som nechala pohodený v chodbe.

Zhrčala som, pomaly som sa vliekla po schodoch dole a chytila som kufor. Ťahala som ho späť do mojej izby. Položila som ho na zem, kľakla si k nemu a otvorila ho.

Očami som prezerala moje oblečenie, z ktorého sa vlastne nedalo vybrať, lebo bolo všetko čierne. Zobrala som si teda čistú spodnú bielizeň, legíny, tričko s krátkym a dlhým rukávom a mikinu. Hodila som to na posteľ, kde som skočila aj ja a prezliekla sa.

Keď som bola hotová prešla som do kuchyne, otvorila chladničku a hľadala niečo dobré pod zub. Našla som tam len zeleninu, balenie piva a dva redbully.

Zobrala zeleninu a energeťáky a premiestnila som ich na kuchynskú linku, kde som si pripravila rýchly zeleninový šalát a k tomu si dala môj obľúbený, redbull.

Snažila som sa to zjesť čo najskôr, aby som mohla začať chystať môj plán úniku. Po dopití energeťáku som utekala späť do mojej izbya začala som prehľadávať moju skriňu. Netrvalo dlho a do rúk sa mi dostal môj čierno-modrý ruksak, ktorý som používala na stanovačku s krstným.

Praštila som ho na posteľ a pokračovala v hľadaní malej červenej krabičky, kde som mala mať ešte nejaké veci na stanovačku. Skriňu som prehľadala už niekoľkokrát, ale krabičky nikde, tak som sa vykašľala na ňu.

Z kufra som vytiahla jedny ponožky, nohavičky a podprsenku a položila som ich na posteľ, kde som ich následne vložila do ruksaka, v ktorom sa nachádzal ešte stan a spacák z minulého stanovania.

V malom priečinku ruksaku sa nachádzali nejaké veci, vytiahla som ich a popozerala: zapaľovače, baterka, nožnice, špagát, vreckový nôž, náplaste.

Boli to veci z tej červenej krabičky, ktorú som hľadala, ale krabičky nikde. Všetko som späť uložila do batohu a spolu s ním som sa presunula do pracovne môjho krstného.

Mal totižto zbierku nožov, dýk a mačiet. Skoro som začala hľadať, ale akonáhle som sa pozrela na stenu, našla som to čo som hľadala. Všetko mal vyvesené na nástenke a všetko sa to nádherne ligotalo.

Podišla som bližšie a zo steny zobrala nôž, tri dýky a mačetu, veď istota je istota a vložila som ich do ruksaku. Zobrala som ho do rúk, preniesla na dolné poschodie do chodby, kde som ho následne položila na zem.

„Mobil!“ skríkla som a snažila som sa nájsť môj telefón. Bože! Prečo ma to nemohlo napadnúť skôr. Keď už som ho držala v ruke, odomkla som ho a vytočila číslo na polícii.

Vyzváňala to, ale nikto nedvíhal, až kým sa neozvala odkazová schránka. Netušila som, prečo nikto nedvíhal, ale nechcela som to riešiť. Jediným mojím cieľom teraz bolo vypadnúť odtiaľto.

Šupla som ho spolu s nabíjačkou, power bankou a slúchadlami do batohu. V hlave sa mi už premietal obraz domova, a nemohla som sa poriadne sústrediť.

Rýchlo som ešte zaskočila do kuchyne a schmatla prvú prázdnu fľašku, ktorá mi padla pod ruku a naplnila ju čistou vodou. Aj tú som dala do ruksaku k ostatným veciam. Moju čiernu jesennú budnu som si opásala okolo brucha a na chrbát dala batoh.

„Skoro som zabudla!“ povedala som a chytila sa za čelo. Nemôžem tu nechať moje luky, sú pre mňa príliš dôležité. Rýchlo som ešte zbehla po moje luky, ktoré som si dala na chrbát spolu so šípmi.

Už keď sa zdalo, že konečne opustím tento dom, toto miesto a celú Ameriku, nastal problém.

Olá!😊🖤 Ďalšia časť hotová!✨😊 Hádam páči 😁🍒Za každé seens, za každý vote alebo koment som nesmierne vďačná 🖤✨
Diel vydaný špeciálne dnes pre: ivyCarrie♥️

Our Name's Our Virtue [The Walking Dead FF]Where stories live. Discover now