Ödeştik

88 15 17
                                    


Merhaba en güzel imtihanım...

Güne güzel başladım güzel rüyalardan uyandım demek isterdim sizde öyle düşündünüz belki ama öyle olmadı annemin "Alesyaa! Kalk haydi saat öğlen oldu" demesiyle fırladım yataktan saate baktığımda daha 9 olduğunu görüp yorganın ayağıma dolaşmasıyla yere kapaklanmam peki... Hüzünle uyandım yahu!

 Biricik aşkım, yatağımı bırakıp paytak adımlarla banyoda kişisel ihtiyaçlarımı gidermeye gittim.  Mutfağa indiğimde babam ve abim işe gittikleri için masada göremedim.Anneme "sultanım o ne güzel uyandırma şekliydi ya" deyip gözlerimi devirdikten  sonra masaya oturup hızlıca kahvaltımı yapmaya başladım o sırada annem sahte bir kızgınlıkla "uyanmak bilmiyorsun suçu anneye atma terbiyesiz" dediğine aldırmadan bir parça ekmeği ağzıma attım. Masadan kalkıp koşar adımlarla banyoya girdim, kısa bir duşun ardından dolabıma yöneldim. Kırmızı v yaka kazağım ile siyah pantolonumu giyip aynanın karşısında saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra parlatıcı ve rimelimi sürüp siyah botlarımı da ayağıma geçirdiğim gibi kırmızı kaşe kabanımı ve çantamı alıp annemi her ne kadar kötü bir uyandırma şekli olsa da öpücüklere boğup evden çıktım, durağa doğru yürürken kulaklığımı çıkarıp listemden Tuğkan- Geber dinliyordum ki telefonumun çalmasına bir küfür savurdum. Hep engel hep... 

Evet mükemmel ötesi dostum Berin'in sesini duymamla neşem yerine geldi. "Neredesin sen sürtük kardeşim?" demesiyle gözlerimi devirmem bir oldu. Az önce mükemmel ötesi dostum demiştim değil mi? Gönderme yaparak "durağa yürüyorum mümin kardeşim ne oldu? Sesini biraz yükselterek "ah hayır bebeğim bekle abimle geliyoruz" demişti ki "ıı pekala durakta bekleyeceğim sizi." Deyip telefonu kapadım. 'Otobüs parası cepte kaldı ya la' diye de içimden geçirmeden edemedim, ne yapalım öğrenciyiz.

Durağa gelip beklemeye başladığımdan 5 dakika sonra arabanın ön koltuğunda Berin'i görmemle yüzümde genişçe bir gülümseme oldu, arka koltuğa geçip merhabalaştıktan sonra fakülteye doğru ilerledik. İlkan abi, Berin'in abisi, abimin en yakın dostu. Hiç çekinmeden rahat rahat konuşabileceğim kişi, Berin arkaya doğru dönüp kaş göz işareti yapınca bir sorun olduğunu anlamıştım üstelemeye de gerek duymadım. Nihayet okula gelmiş teşekkür edip arabadan inmiştik.

Berin yine bir stalk hikayesini anlatırken Duruya nerede olduklarına dair mesaj atmıştım sınıfta olduklarını söyleyince adımlarımızı hızlandırdık. Sınıfa girince son iki sırayı mesken tutmuş Duruyu görünce gülümsedim. Yanına gelince 'nerede kaldınız kızım ya çatladım burada İzgi'de Emir'in yanında zaten' diyerek dudaklarını büzdü. Ona kollarımı açtım hemen yerini bilmiş gibi ellerini belime sardı. 'Geldik işte yavrum asma suratını' diyerek telkin etmeye çalıştım. Bu arada Berin yine telefona gömülmüş bir şeyler arıyordu. Hocanın sesiyle sarılmamız sona ermişti. Hiç ders havasında değildim direk kafamı koyup uyumaya çalıştım. Ne kadar sürdü bilmiyorum Berin'in dürtmesiyle gözlerimi açtım ders bitmişti ve 'bu ne anasını satayım sabah annem şimdi sen kötü uyandırmak için anlaşıyor musunuz?' Berin hiç aldırmadan "Kızım herife bak kızla konuşmalarını buldum nereye kusayım yarımcı ol" dediğini anlamadan telefonun ekranına baktığım an yüzümü buruşturdum. 

Gerçekten vıcık vıcık ilişkilerden hoşlanmıyorduk iki aylık ilişkide çocuğumun babası falan ne oluyor yahu?

Derslerle alakam yoktu nasıl üniversite kazandım, başladım bilmiyorum. Kızların ısrarlarına dayanamayıp okulun karşısındaki lüks kafeye geldik. Kahve siparişlerini verip konuşmaya başlayan Berin'i dinliyorduk. "Ya işte kızım bu adamın böyle olduğunu bilmiyordum böyle giderse hiçbir zaman adam akıllı sevgilim olmayacak. Bir bok yiyorsun bari usta ol değil mi al işte yakalandın sonra yedin tekmeyi hoş mu oldu?" Ağzım açık dinlerken İzgi "kızım adam baya ustaca davranıp gizli klasöre eski sevgilisinin fotoğrafını saklamış ama o seni tanımamış gizli klasörü bulamaz sanmış. Benim kızım yer mi be bu numaraları!" deyip tekrar telefonuna gömülünce dayanamayıp "ya bir şey diyeceğim sen bu milletin TC kimlik numarasına kadar bulup duruyorsun sonunu merak ediyorum." Şaşırmayın FBİ'den teklif bekliyoruz demiştim...

YOLUM SENİNLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin