BÖLÜM ŞARKISI; DUMAN AMAN AMAN
MULTI ; SARE KARAKUYUBir hışımla banyoya koştum. Islerimi halledip uzerimi giyindim. Buradan okul yakındı ama olsun. Saçlarımı olduğu gibi bıraktım. Bir kısmını sola yatırdım . Dişlerimi fırçaladım. Şarjdaki telefonumun saatine baktım. 07.30 'du. Yatağı topladım. Çıkarttığım kıyafetleri topladım , her şeyimi alarak odadan çıktım . Ayaz telefonunda telefonu ile takılıyordu. Önünde iki bardak vardı sanırım kahve yapmıştı. Yanına oturdum.
"Bu senin "dedi ve kahveyi bana uzattı.
"Teşekkür ederim " dedimOkula ayrı arabalarla geldik. Sınıfa çıkıp sırama oturdum. Aleyna rahatsızlandındığı icin okula gelemeyecekti. Okul zaten sıkıcıdır bir de en yakın arkadaşınîz yoksa daha da sıkıcıdır. Hoca derse girdi. Sabah sabah matematik çekilir miydi ? Selam verdiği gibi tahtaya soru yazdı. Bazen bu hocadan nefret etmiyor değildim. Soruyu çözüp hocayı beklemeye başladım. Genellikle böyle oluyordu zaten.
"Gece gel çöz " dedi hoca. Ikiletmeden dediğini yaptım. Yaklaşık 30 saniye sonra yerime oturdum. Seviyorum böyle şov yapmayı. Kapı tıktıklandı ve içeriye nöbetçi öğrenci girdi.
"Hocam dersi böldüğüm için özür dilerim. Gece Karakuyu müdür çağırıyor. " dedi. Nöbetçi ile birlikte sınıftan çıktım. Yine ne diyecekti acaba ? Nöbetçi kendi yerine ben müdür beyimizin odasına gittim. Içeriye girdiğim zaman gördüğüm manzara karışısında şoka tabiki girmedim. Babam ve müdür karşılıklı oturuyordu.
"Beni çağırmışsınız hocam ."
"Gel Gece . Geç otur " dedi müdür . Dediğini yapmadım. Telefonunu lacivert takım elbisesinin içine koydu ve odadan çıktı."Neden buradasın.?" Dedim babama
"Seninle konusmak için geldim. "
"Dinliyorum "
"Akşam eve geliyorsun . Oturup konuşuyoruz . Sana ev tuttuk oraya yerleşeceksin . Artık hayatına müdahele etmeyeceğim. "
"Siz konuşuyorsunuz ben sizi dinleyeceğim benim size diyecek tek bir kelimem dahi kalmadı."
"Akşam yemek saatinde evde olmaya çalış "
"Idman var bilmiyorum " dedim . Yüzüme uzun uzun baktı. Sanki bir daha göremeyecek gibi.
"Konuşman bittiyse derse girmem lazım" dedim
"Bitti " dedi odadan çıktım ve sınıfa gittim.Okul bitmişti ve bende bitmiştim . Çantamı alıp spor salonuna indim. Ayaz henüz gelmemişti. Eşofmanlarımı giyip açma germe yapmaya başladım. Ayaz grili siyahlı takımları ile karşıma geçmişti. Yaptıklarımın aynısını yapıyordu. 2 saate yakın antrenman yaptık. Bacaklarımı 180° açıpoturdum yere ve kafamı yere koydum. Su an resmen yere yatıyor gibiydim. Yorulmuş ve tükenmiştim.
"Müdürün odasına neden gittin ?" Dedi Ayaz
"Babam geldi. Akşam yemeğe bekliyorlar ."
"Gidecek misin ?"
"Sanırım evet . Ev tutmuslar oraya taşınacakmışım falan filan "
"Desene ev arkadaşlığımız son buldu . "
"Üzüldün mü sen ? Gelirim sana sık sık. "
"Hayırlı olsun "
"Sağol " dedimSoyunma odasından çantamı alıp arabaya gectim. Normal bir hızda eve sürdüm. Okula 1 sene geç başlamış olmam avantajlı gibiydi. Saat 5 olmuştu. Çantamdan süsü fazla fakat icinde iki tane anahtar olan anahtarlığımı çıkarttımve eve girdim. Selma masayı kuruyordu. Seri adımlarla odama çıktım. Kısa bir duş alıp uzerimi giyindim. Saçlarıma gerekli bakımı yapıp ellerimi ve yüzümü nemlendirdim. Kaptım tıktıklandı. Içeriye Sare girdi.
"Abla nasılsın ?"
"Iyi sen ?"
"Bende iyiyim şey soracaktım. Ayaz abi ve sen aynı okuldasın bilirsin. Ayaz abinin sevgilisi var mı? "
"Bilmiyorum . Bunu Ayaz 'a sorman daha doğru benim Aleyna dan başka arkadaşım yok . " dedim sonra beraber yemeğe indik.Sessizce yemek yedik. Annem babam Sare ve ben. Kimsenin sesi çıkmıyordu. Işime geliyordu aslında huzurlu huzurlu yemek yiyordum. Salona geçtik. Babam boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
ChickLit"Belki bir gün yeniden karşılaşırız. " dedi. Gözleri dolmuştu. Bir kelime daha söylerse ağlayacak gibiydi. Sessizce yutkundum. "Kim bilir belki de " dedim. Bir an önce gitmezsem kesinlikle ağlayacaktım. Son bir kez yüzünü aklıma kazıdım. Arkamı...