MULTİ; MERIH Akçay
BÖLÜM ŞARKISI; NORM ENDER ÇIKTIK YİNE YOLLARAAYAZ KARAKAYA'DAN ; Gözlerimi açtığımda kendi evimde değil Gece'nin evindeydim. Sabah olmuştu sanırım , etraf hala karanlıktı ve saati tahmin etmek de zordu haliyle. Beynimi yokladım. En son film izliyorduk. Ne güzel koymuştu kafasını omzuma . Kokusu buram buram burnuma geliyordu. Telefonumu sehpanın üzerinden alıp bakacaktım ki Gece'nin alarmı çalmaya başladı. Kendini şartlamış gibi kalkıp alarmı kapattı. Üzerindeki battaniyeyi kenara attı. Elini kıvırcık saçlarına geçirip sola doğru attı. Kıvırcık saçları ona çok yakışıyor ama o inadına duzleştirmeyi tercih ediyordu.
"Günaydın. Rahat uyudun mu ? "
"Sana da günaydın. Çok rahattım. " dedim. Cidden de öyleydi. Kaldığı her yerde yatağını arayan Ayaz bütün gece deliksiz uyumuştu.
"Hadi kalk geç kalacağız ."
"Okul bizim kasma bu kadar " dedim dalgasına.
"Sana daha önce uyuz bir varlık olduğunu söylediler mi ?"
"Bana laf yetiştireceğize Gece hanım kalkın " dedim. Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu çünkü.
"Bu arada Burak ve Merih adında iki arkadaşın geldi bende uyuduğunu söyledim. Burak biraz uyuz bir tip. Yenge dedi kapıyı açtığım gibi. Merih daha ağır başlı. Isındı kanım ona. "
"10 dakikan var. Beraber gideceğiz okula . " dedim ve evden çıktım.
Burak ve Merih'e rezil olmuştum. Elimden gelenin en hızlısıyla hazırlanmaya başladım. Saçlarımı tarayıp elimle karıştırdım. Arabanın anahtarını, cüzdan , telefon, sigara paketimi alıp evden çıktım. Bu kız nasıl bu kadar kısa sürede hazırlanıyordu aklım almıyordu.
Sessiz geçen araba yolculuğumuzun ardından okula geldik. Okul forması ile kusursuz gözüküyordu. Saçlarını düzleştirmiş ve salık bırakmıştı. Beraber sınıfa çıktık. Haliyle bütün gözler üzerimizdeydi. Ikimizde rahatsız olmamış bir vaziyette sınıfa girdik. Burak ve Merih sohbet ediyorlardı. Gece de her zamanki gibi Aleyna'nın yanına geçti.
"Günaydın " dedim normal bir ses notu ile
"Günaydın Ayaz Bey. Niye ektin bizi dün gece ?" Dedi Merih
"Dışarı da konuşalım . Millet dedikoduya yer arıyor" dedim
Hep beraber dışarıya çıktık. Millete dedikoduya malzeme verecek değildik. Kolej gibi bir okulda da böyle şeyler oluyordu tabiki. Okulun arkasına geçtik. Bir sigara yaktım. Alışkanlık olmuştu artık. Sabah aç karna mutlaka bir tane . Ikisi bana bakıyordu.
"Anlat dinliyoruz " dedi Merih
"Anlatılacak bir şey yok . Uyuya kaldım ." Dedim
"Sevgili misiniz peki ?" Dedi Burak
"Saçmalama . Arkadaşız " dedim
"Dün bizi bir tersledi görmen lazım. Oğlum sen bu kızda ne buldun ?" Dedi Burak
"Kıza direk YENGE demişsin. Normal değil mi sence de ? Neyse çok konuştunuz hadi içeri geçelim. " dedim.
Ders geometriydi. Gece dersi pür dikkat dinliyordu. Bir tek geometriye özgüydü zaten. Okul sonu antrenman yapacaktık. Gece fazla iyiydi. Hemde aşırı fazla. Dengesiz besleniyordu ama bir kek bir çikolatalı süt ve çikolata. Ve gün boyu başka bir şey yemiyordu . Insanın karnı doymazdı ki .
"Gel çöz soruyu Gece ." Dedi hoca. Kesinlikle bu kızın IQ seviyesi yüksekti. Başka bir açıklaması yoktu. Dün geceki hali geldi aklıma. Neden geldi hiç bir fikrim yoktu. Kısa bir şovun ardından yerine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
ChickLit"Belki bir gün yeniden karşılaşırız. " dedi. Gözleri dolmuştu. Bir kelime daha söylerse ağlayacak gibiydi. Sessizce yutkundum. "Kim bilir belki de " dedim. Bir an önce gitmezsem kesinlikle ağlayacaktım. Son bir kez yüzünü aklıma kazıdım. Arkamı...