MULTI; GECE KARAKUYU
BOLUM ŞARKISI; FATMA TURGUT BIR VARMIŞ BIR YOKMUŞ"Merih iyi misin? Bedenin burada aklın başka yerlerde. " dedim. Konuya mükemmel giriş yaptım. Kendimle gurur duyuyorum.
"Değilim Gece " dedi son derece dürüst olarak.
"Anlatmak istersen dinlerim biliyorsun."
"Bir tane kız var. Bizim okulda değil ama. Bir çocukla sevgili, kız fark etmeden kendine zarar veriyor o çocuk yüzünden. Çocuk resmen işkence yapıyor kıza ama kızın umrunda değil, . "
"Ve sen bu kıza aşıksın dimi ?"
"Yaklaşık 2 senedir. "
"Bak Merih eğer kızı uyardıysan bırak ne hali varsa görsün. "
"Haklı olabilirsin. "
"Eğer kaderinizde varsa illaki bir araya gelirsiniz. "
"Hava soğuk hadi içeri geçelim " demesi üzerine balkondan çıktık. Balkonun kapısını kitledim ve salona geçtik.
Burak ve Aleyna kavga ediyorlardı. Ayaz da gülerek onları izliyordu. Çok güzel gülüyordu ama bu şahıs. Koltuğa oturdum ve olanlara bir anlam yüklemeye çalıştım. Fakat sonuç başarısızdı.
"Ne oldu bunlara ?" Dedim Ayaz'ın kulağına.
"Kavgaları bitsin sor. " dedi gülerek. Merih'te gülmeye başladı. Alışıklardı sanırım. Sonradan öğrenmiştim bende. Ben üzülmeyeyim diye bana yalan söylenmişti. Hepsi daha önceden tanışıyordu. Sonunda sustu hepsi.
"Neden kavga ettiniz ?"
"Bak şimdi yenge hanım. Ayaz'a dedim ki içmeye gidelim. Bana dedi ki Gece rahatsız falan. Aleyna hanım ayrılmamıza rağmen bana karışıyor."
"Neden ayrıldınız ki ?"
"Babamlarla tanışmak istemiyor. "
"Aleyna zaten tanıyorsun aileyi neden istemiyorsun?" Dedi Ayaz
"Beni anlamanızı ummakla hata yaptım. " dedi ve evden çıktı Aleyna.
"Sizin için hava hoş tabi. Ali amcam Gece'nin gelini olması için neler vermez." Dedi Burak ve pot kırdığını anladı.
"Konunun benimle ne alakası var ?" Dedim ve Ayaz'a döndüm.
"Yoksa beni mi seviyorsun " dedim sırıtarak
"Itirazın mı var yoksa ?" Dedi aynı şekilde
"Hayır. Aksine mutlu olurum. " dedim. Yanağımı öpüp geri çekildi. Kafamı kafası ile boynu arasındaki girintiye koydum. Ellerimi ise beline koydum. Sıkı sıkı sarıldı. Burak ve Merih şaşkın gözlerle bize bakıyorlardı.
"Siz ikiniz sevgili misiniz ?" Dedi Burak.
"Hayır sadece arkadaşız " dedi ve saçlarımı öptü.
"Boşuna yenge demiyorum Gece'ye " dedi Burak
"Ayaz şimdiden söyleyeyim kardeşim ben kız tarafıyım. " dedi Merih. Hep beraber gülmeye başladık.
"Vay be bunca sene koynumda yılan beslemişim. " dedi Ayaz.
Herkes evine gitmişti. Ayaz'la baş başa kalmıştık. Saat gece yarısna gelmişti, uykumda gelmişti. Ayaz beyimiz saçlarımla oynuyordu. Uzun bir zaman sonra mutlu olduğumu hissettim bu gece.
"Ayaz uykum geldi. Uyuyalım mı ?" dedim yarı uykulu sesimle.
"Bir kere sevgilim desen ne olur ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
ChickLit"Belki bir gün yeniden karşılaşırız. " dedi. Gözleri dolmuştu. Bir kelime daha söylerse ağlayacak gibiydi. Sessizce yutkundum. "Kim bilir belki de " dedim. Bir an önce gitmezsem kesinlikle ağlayacaktım. Son bir kez yüzünü aklıma kazıdım. Arkamı...