MULTİ;
BOLUM ŞARKISI; BAĞZILARI ZATEN KIRILMIŞ BIR KIZSINHATIRLATMA ;
"BIZ BURAKLA YAKLASIK 1 YILDIR SEVGILIYIZ "
Kankalığın ilk görevi anlamamış gibi yapıp trip atmak bunu sakın unutmayın. Yani neden bu kadar zaman sakladı hiç bir fikrim yoktu . Neyse trip loding.
"Aleyna zahmet etmişsin evleneceğin gün söyleseydin. " dedim sesimi hafif sinirli tutmuştum.
"Kızma hemen. Emin olamadık, Yani sevgimizden emin olduğumuz zaman söylemek istedik. "Dedi Aleyna
"Biraz da ben öyle istedim , okulu biliyorsunuz . " dedi Burak. Ilk defa ciddi gördüm bu çocuğu.
"Burak insan bana söylerdi. Merih'in haberi var mı? " " dedi Ayaz.
"Hayır yarın söyleyeceğim "dedi Burak
"Aleyna çok kırdın kalbimi . Nasıl düzelir bilmiyorum. " dedim
"Ya kuzum bak Ayaz'da seninle aynı zamanda öğrendi en yakın dostunun sevgilisi olduğunu, trip yapma lütfen " dedi masum masum.
"Benim saf arkadaşım aranızdaki şeyi anlamamak için salak olmak gerekirdi "dedim. Yanıma yaklaştı ve sıkı sıkı sarıldık.
Ayaz KARAKAYA'DAN ;
Burak'ı bozmamak için bilmiyormuş numarası yapmak zorunda kaldım. Şimdi ise hep beraber Gece'nin odasının balkonunda oturuyorduk. Hayat ne kadar tuhaftı , iki hafta öncesine kadar Gece ile tek bir muhabbetimiz yokken şimdi durumlar daha farklıydı. Gece'yi en son 7 yaşında görmüştüm daha da görmemiştim ta ki liseye geçene kadar. Eskisi gibi güzeldi. Mavi gözleri ve kıvırcık saçlarını oldum olası çok seviyordum. Yıldızlara baktım ve o an o yıldızlardan biri olmak istedim.
"Yenge hanım sigara içebileceğim bir yer var mı? " dedi Burak
"Bu balkon kör nokta istediğin yerde yak ." Dedi GECE
Burakla beraber olduğumuz yerde birer sigara yaktık. Sigara içmeye 16 yaşında yani lise 1 de başlamıştım. Bir sene geç yazıldığım için yaşıtlarım unuversiteye gidiyordu suan bense lise son. Derin ve dolu dolu bir nefes çekip burnumdan verdim.
"Öyle bir çektin ki sanki gelmiş ve geçmişine . " dedi Gece
"Al iç sende ." Dedim
"Babam burda riske giremem eve saklıyorum kendimi " dedi ve sırıttı.
Eve gelmiştik , kendimi çok yanlız hissediyordum. Evin içinde dolaşan bir Gece yoktu. Yanımda istiyordum onu. Kokusunu gümüşünü, saçlarını, o mavi mavi bakan gözlerini. Bir bardağa viski doldurup balkona çıktım. Bir ümit Gece'de balkondadır diye. Gece'nin balkonuna baktım. Sandalyeye oturmuş sigara içiyordu. Bacaklarını kendine çekmiş diz kapağına çenesini koymuştu. Bir yurdunda acı sıvıyı mideme gönderdim ve bende bir sigara yaktım. Ay ışığı yüzüne vuruyordu. Sigarasını şöndürdüğü gibi bir tane daha yaktı. Ardından bir şarkı açtı.
"Çıldırmış bir vasak gibi
Kaybediyorum " YAZ YAZ YAZKendi kendine mırıldanmaya başladı. Sesi boğuk geliyordu. Ya uykusu vardı yada ağlıyordu. Suan yanında olsaydım diye ge.çirdim içimden. Sıkı sıkı sarılırdım . En azından ağlıyorsa benim omzumda ağlardı. Yağmur usul usul yağarken bir tane sigara daha yaktım. Bir müddet daha izledim Gece'yi . O içeri girdiği zaman bende içeri girdim. Odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
ChickLit"Belki bir gün yeniden karşılaşırız. " dedi. Gözleri dolmuştu. Bir kelime daha söylerse ağlayacak gibiydi. Sessizce yutkundum. "Kim bilir belki de " dedim. Bir an önce gitmezsem kesinlikle ağlayacaktım. Son bir kez yüzünü aklıma kazıdım. Arkamı...