Uzun zamandır uğramıyorum buralara. Özledim açıkçası nedensiz bir şekilde. Bu hafta yani siz bunu muhtemelen Cuma akşamı yada cumartesi okuyor olursunuz sadece 2 sınavım kaldı onları da pazartesi ve salı hallettikten sonra rahat olacağım tahminimce bir 3 bölüm atarım sonra yeniden başlar sınav haftası. Okul ve wattpad bir arada olmuyor yani size pek fazla vakit ayırdığımı düşünmüyorum. Bundan sonra daha iyi olacak inşaallah.
HATIRLATMA;
"SENI YURT DIŞINA GÖTÜRMEK ISTIYORUM " DEDI ABIM
Yurt dışına gidemezdim. Ayaz vardı bir kere. Annem babam Sare. Onları burada bırakmazdım. Arkadaşlarım vardı. Ayaz'la birbirimize karşı duygularımızı belli etmiştik. Şimdi ise doğru zamanı bekliyorduk. Onu burada bu şekilde yüz üstü bırakıp gitmek hele de böyle seviyorken yakışmazdı bana. Gitmek istiyor muydum ? Hayır
"Abi ben yurt dışına gelmek istemiyorum " dedim son derece normal bir ses tonu ile.
"Gece yurt dışında imkan daha fazla. Gel gidelim beraber "
"Annem,babam, Sare ve arkadaşlarım ne olacak ?" Dedim bende. Abim bana cevap veremeden kapı çaldı. Ayaz hariç hepsi gelmişti. Acaba neredeydi bu çocuk ? Burak ve Merih baş selamı verirken Aleyna sıkı sıkı sarıldı. Abim ile hepsi iyi anlaşıyorlardı. Merih ve Abim ise daha önceden tanışıyorlardı. Telefonuma gelen mesaj sesi ile sehpanın üzerindeki telefonumu aldım. Ayaz mesaj atmıştı.
AYAZ; Akşam saat 9 da bana gel.
BEN; Sen ameliyatlı birine emir vermeye utanmıyor musun ?
AYAZ;Çok soru soruyorsun
BEN; Kaç sen kaç.
AYAZ ; BekliyorumHep beraber yemek yedikten sonra bir film taktılar. Benim aklım Ayaz da kalmıştı. Ne yapıyordu suan ve burada değildi. Hastaneden eve çıktığım ilk gün beni bebekler gibi bakmıştı. Gecenin ilerleyen saatlerinde bana beni sevdiğini söylemişti. Yarı uykulu yarı ayık bir şekilde konuşmuştum o gece. Sevgili değildik ama ben ona her baktığım zaman sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Herkes gitmişti, saatin 9 olmasına ise 2 saat vardı. Duş alacaktım ardından pansuman yapacaktım. Kurşun yarası tam olarak göğüs kafesime denk gelmişti. Önce duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra siyah taytım ve koyu gri yarım sweetimi giydim. Saçlarıma gerekli bakımı yaptıktan sonra salık bıraktım. Kapı zilini duydum ve yavaş yavaş aşağı indim. Ayaz gelmiş olabilirdi. Tahmin ettiğim gibi Ayaz gelmişti.
"Aradım açmadın. Merak ettim iyisin dimi ? "
"Iyiyim duş aldım gelecektim yanına pansuman yaptıktan sonra. "
"Yorma sen kendini. Yaparım ben nerede yapıyorsun. "
"Odama çık " dedim. Içeri girmesini bekleyip kapıyı kapattım.
İncitmemek için yavaş yavaş yapıyordu. Canımı yakmak istemiyordu. Ayaz beni çok değiştirmişti. Eskiden olsa böyle şeyler hayatta yapmazdım, belki de duygularım artık daha ağır basıyordu.
"Maç ertelendi " dedi Ayaz pansuman yaparken
"Şaka yapıyorsun? "
"Gayet Ciddiydim. Merkezden kaynaklı bir sorun oluşmuş. Nisan ayına ertelediler. "
"Nisan'a kadar toparlanırım oh mis "
"Uzan biraz kalkma hemen ayağa " dedi. Dediğini yaptım. Oda yanıma uzandı. Aramızdan tır geçecek kadar mesafe vardı.
"Gece beni çok şaşırtıyorsun biliyorsun dimi ?"
"Biliyorum Ayaz. "
"Çok mütevazı bir bayan . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
ChickLit"Belki bir gün yeniden karşılaşırız. " dedi. Gözleri dolmuştu. Bir kelime daha söylerse ağlayacak gibiydi. Sessizce yutkundum. "Kim bilir belki de " dedim. Bir an önce gitmezsem kesinlikle ağlayacaktım. Son bir kez yüzünü aklıma kazıdım. Arkamı...