10. BÖLÜM

20 4 0
                                    

MULTI; Bizim okulun camı
BÖLÜM ŞARKISI; DEEPERISE -RAF FT. JABBAR

Bu bölüm de BURAK ve ALEYNA'nın tanışma hikayesini anlatmak istedim. Gece için biraz daha merak edin . YILDIZA basarak başlayabilirsiniz.. 💕💕💕

Aleyna TEKINSOY 'DAN ;

Bugün okulun son günüydü. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolabımın önüne geçtim. Beyaz dizimin bir karış üzerinde biten pileli çiçekli elbisemi giydim . Saçlarıma maşa yaptım. Bugün biraz daha özenmek istedim kendime istemsizce. Iri su dalgası yaptım. Bir BB krem ile sivilcelerimi kapattım. Dudak parlatıcısı ve maskara sürdüm. Ayakkabı olarak önü parlak iki yanında fermuarı olan biraz tabanlı siyah ayakkabıları giydim. Minik sırt çantamın içine cüzdan, kulaklık koydum. Aynada son kez kendime baktım. Bir fotoğraf çekip Gece'ye attım. Ve evden çıktım. Babamın şoförlerinden olan Yusuf abiden beni okula bırakmasını rica ettim.

Okula geldiğim zaman sınıfa çıktım. Gece çoktan gelmişti. Her zamanki gibi simsiyah duruyordu karşımda. Yanına oturdum.

"Gece gibi simsiyahsın yine " dedim

"Her zamanki halim ." Dedi umursamaz bir şekilde.

Beşiktaşlı bugüne kadar hiç görmediğim bir tişört giymişti. Siyah bir mam jean ve siyah bir kemer. Evde koleksiyon yaptığı bordo nike ayakkabıları ,siyah kot ceketi ve düz saçları ile harika gözüküyordu her zaman ki gibi. Bu dönemde taktirle bitirmiştim her zamanki gibi. Önümde koca bir 3 ay vardı ve seneye 11 olacaktık. Değişikti.

Sınıf öğretmeni içeriye girdi. Uzun bir konuşmanın ardından karnelerimizi verdi. Ne diye uzun uzun konuşur ki bir insan ver geç. Her sene aynı şey.

"Ortalaman kaç ? " dedim Gece 'ye

"99.5 . Seninki ? " dedi

"95 " dedim.

"Gece ve Ayaz belgeleriniz törende verilecek haberiniz olsun " dedi hoca

Ayaz değişik bir çocuktu, yani umursamıyordu dersleri ama Gece'yle başaba şgidiyordu.
Hep beraber bahçeye çıktık . Iki saate yakın konuşma yaptı müdür. Tamam biraz abarttım ama öyleydi.

"Okul birincisi 10/C sınıfından Gece'yi buraya davet ediyorum. " dedi Müdür. Gece umursamaz bir tavırla kürsüye çıktı. Belgesini aldıktan sonra vakit kaybetmeden indi. Ve Ayaz çıktı , oda hızlı bir şekilde aldı ve indi.

Okul dağıldıktan sonra beraber bir kafeye geçtik. Burası her zaman sessiz sakin bir yer olduğu için hep burayı tercih ederdik. Garson yanımıza geldi. Menü verip uzaklaştı.

"Browni kek ve çikolatalı milkshake. " dedi Gece garsona

"Bende beş top vanilya , karamel , limon, kakao ve yabanmersinli dondurma istiyorum " dedim

Siparişlerimız gelmisti ve yemeğe çoktan başlamıştık. Içeri gireni görmem ile donup kaldım. Ayaz ve ekürleri gelmişti. Nefret ediyordum bu çocuktan neden bilmiyorum ama nefret ediyordum.

"Bu çocuktan nefret ediyorum . " dedi Gece

"Hangisi ?"

"Şu her sınavda benimle aynı notları alan çocuk. " dedi Gece

Gece yoklamada adı okunduktan sonra gerisi ile ilgilenmeyen tiplerdendi. O çocuğun adının Ayaz olduğundan bir haberdi. Bilmesine de gerek yoktu. Önüme dönüp dondurmayı yemeğe devam ettim.

Saate baktığım zaman 8 olduğunu gördüm. Çok eğlenmiştik. Yani Gece'yle ne kadar eğlenilirse. Akşam yemeği çoktan yenmişti. Salona geçtim. Kimse yoktu. Bahçeye baktığım zaman babamın kitap okuduğunu gördüm. Annem neredeydi acaba ? Yanına gittim babamın.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin