15. BÖLÜM

18 3 2
                                    

MULTİ; SARE KARAKUYU
BÖLÜM ŞARKISI; İCİNIZDEN NE GELIRSE

🙊🙉🙈
HATIRLATMA ;

Alo dedi ve bir süre karşı tarafı dinledi

Sonuç ne ?

Tamam dedi ve kapattı. Bana baktı,

BUNU OGRENMEYE HAZIR MIYDIM BILMIYORUM ?

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Gözlerini açtı ve kapattı bu evet anlamına geliyordu. Abim beni eve bırakmayı teklif edince geri çevirmedim. Bütün gece patlamaya hazır bomba gibiydim zaten. Merih'e ne diyecektik ? Bizi kabul edecek miydi ? Kabul etmezse çekip gider miydi ? Beynimde o kadar çok soru dönüyordu ki. Ne yapacağımızı bilmiyorduk. Ayaz bu gece anne ve babasıyla kalacaktı. Koca evde yalnız olacaktım.

"Gece Arda'yı arayıp işin aslını öğrenelim" dedi abim.

Deri ceketinin cebinden havalı bir şekilde telefonu çıkarttı ve bir kaç bir şeye basıp telefonu hoparlöre aldı.

"Arda anlat bakalım şu işin aslını ."

"Abi buraya gelmen lazım hatta Merih'i de al gel. Telefonda konuşulacak iş değil bu "

"Evde misin ? "

"Evdeyim gelin " dedi ve kapattılar.

Abim telefonda tekrar bir kaç bir şeye bastı ve yeniden hoparlöre verdi.
"Onur abi hayırdır bir şey mi oldu ?"

"Sana bir adres versem oraya gelir misin ?"

"Bir sorun mu var abi ? "

"Hep beraber öğreneceğiz " dedi adresi verip telefonu kapattı.

Abime soracak o kadar çok sorum vardı ki nereden başlayacağımı bilmiyordum .

"Merih'le ne zamandır tanışıyorsunuz? " dedim

"Baba diye bildiği adam yani Aydın abi bizim şirketlere ortak. Bide annemin yakın arkadaşı. "

"Anladım " dedim ve Arda'nın evine gelene kadar bir daha hiç konuşmadık.

Deniz mavisi bir evin önüne park etti arabayı abim. Beraber arabadan indik. Abim bahçe kapısını açıp yerleri büyük taşlarla kaplı yolda yürürken bende onu takip ettim. Zile bastıktan yaklaşık 10 saniye sonra kapı açıldı .

"Hoşgeldin kuzen " dedi Arda. Bu adamlada mı kuzendik. Taş çatlasın 25 yaşında sarışın mavi gözlü uzun boylu bir adamdı.

"Hoşbulduk kuzen. Arda en büyük teyzemin 3. Oğlu. " dedi abim

"Aynı Teyzem ya sadece gözlerini gudubet babasından almış o kadar . "

"Daha bekleyecek miyiz burada " dedim

Merih'i bekliyorduk. Önümdeki kahveden bir yudum aldım. Merih bizi kabul edecek miydi acaba ? Of of. Kapı çalınca doğal olarak Arda kapıya bakmak için kalktı. Lafa nasıl girecekti abim yada Arda.

"Merih, Aydın Akçay'ın evlatlık oğlu bildiginiz üzere. Gece'nin şüphesi üzerine biraz daha derinden bir araştırma yapmak zorunda kaldım. Teyzem ölmeden önce Aydın abiye bir mektup gibi bir şey bırakmış. "Aydın bu çocuğu kimse bilmiyor. Ölürsem bu çocuk senin, ölmezsem eğer bu çocuğa ben bakacağım. " yazıyor. Gece doğduktan 1 ay sonra Teyzem Merih'e hamile kalıyor. O it herifte aldım diyor. Teyzem Hayır deyince de evden kovuyor . " dedi Arda. Bu kadar kısa sürede bu kadar bilgiyi nasıl toplamıştı.

"Onur abi , Gece ve ben kardeş miyiz yani ?" Dedi Merih sakin sakin.

"Evet. " dedi Arda

"Asıl ailemi bulduğum için sevinsem mi annemin çektiğine üzülsem mi bilemedim. " dedi Merih

"Bence benim gibi bir ablam olduğu için sevin. " dedim ve yanımda oturan Merih 'e sarıldım. O da bana aynı  şekilde karşılık verdi. Mutluydum içime düşen bir şey sonucu bana bir kardeş vermişti.

       Abim , Merih ve ben bu gece abimde kalacaktık.  Aklıma takılan o kadar soru vardı ki geçmişimizle alakalı. Babam son zamanlarda bana çok iyi davranıyordu. Yavaş yavaş çıkardı kokusu. O adama güvenmiyordum hiç bir zaman da güvenmeyecektim. Abimin evi Yalçın 'ın evinden büyüktü. Içerisi baya büyüktü betimlenmesi imkansız gibi bir şeydi.

"Gençler ev yeni olduğu için misafir odası diye bir sey söz konusu değil. Gece sen benim odamda uyursun bizde salonda ki koltuklarda. Sabah hep beraber kahvaltı yaparız. Arda , Ufuk, , Miray , Ayaz falan gelecek. " dedi abim

"Abi hiç gerek yok sen uyu kendi odanda. " dedim

"Itiraz kabul ettiğimi söylemedim " dedi ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Iki parmağı ile bana işaret yaptı. Bu beni takip et demekti onun dilinde. Odasına girdiğim zaman bir erkek bu kadar düzenli olamaz diye iç geçirdim. Aşırı duzenliydi.

"Buradan istediğini al giy biraz büyük olur ama senin için önemli olacağını düşünmüyorum. " dedi ve gülmeye başladı.

"Babam bana hiç iyi davranmadı bu yaşıma kadar. Bir gece kavga ettik. Aleyna'ya gitmedim bu sefer sürekli gittiğim tepelige çektim arabayı. Baktı Aleyna 'da değilim delirdi . Sonra ev aldı falan filan. Neden abi neden bu kadar iyi davranmasında ki sebep ? " dedim ve sustum. Gözlerim dolmuştu sonlara doğru sesim çatallaşmıştı. 

"Onu Sareyle tehtit ettim. Senin kılına zarar gelirse hiç acımadan Sare'yi öldürürüm dedim. Hep Ayaz'dan öğrendim senin nasıl olduğunu ne yaptığını. Ali amcama Gece'm sana emanet dedim. Sana gözü gibi baktı. Ne zaman güçlü olduğumu hissettim seni yanıma aldım. Artık kafanı yorma bunlara. Güzel bir uyku çek. " dedi abim. Saçlarımı öpüp geri çekildi.  Dolaptan Merih ve kendine pijama alıp salona indi.

Uzerimi değiştirdim. Makyajımı sildimve yatağa geçtim.  Telefonumu  elime aldığım zaman Ayaz'dan mesaj vardı.

Ayaz: Eve gidince haber ver merak ediyorum seni.

Ben: Abimde kalacağım. Zaten kahvaltıya gelecekmişsiniz sabah merak etme iyiyim.

Ayaz: Tamam güzelim iyi geceler 💙

Ben: Iyı geceler 💙

    Telefonumu sarja takıp gözlerimi kapattım. Uykuya ihtiyacım vardı.

"Ayaz sen ne yaptığını sanıyorsun ? " diye bağırdım .

"Gece sen karışma. Ölümü hak ediyor bu şerefsiz. "

"Ayaz indir o silahı ne olursa olsun babam o benim. "

    Silahı babama doğrulttu ve tetiği cekti. Ardından bom diye bir ses. Çığlık çığlığa bağırıyordum ve bir yandan da ağlamaya başlamıştım. Babam artık yoktu.

"Ayaz seni asla affetmeyeceğim " dedim


📋📋📋📋📋📋📋📋📋

YILDIZA BASIP YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin