5. Bölüm

9.2K 527 39
                                    

Bakışlarımı gözlerinden alamıyordum. Az önce gülen bakışları şimdi gittikçe ciddileşiyordu.

Fazla uzun baktım. "Bir şeyler söylemeliyim." diye düşündüm.

Kulağına eğildim ve çok yorulduğumu söyledim. Anlamış gibi bakmıyordu. Bir garip bakıyordu. Gürültüden duymadığını düşünüp kulağına daha da yaklaştım ve söyledim.

Bir anda kendini geri çekti. Bir şeyler söyledi. Sesten duyamadım. Duyamadığımı anladı sanırım eliyle dışarıyı işaret etti. Beni beklemeden hemen dönüp gitti.

"Yanlış bir şey mi yaptım acaba?" diye düşündüm. Bakışları bir garipti. Kaçar gibi gitti resmen.

Çok mu yakındım acaba, ondan mı rahatsız oldu?

Ama beni sıkı sıkı tutan oydu. Biri elimden tuttu. Oynamak için çekiştirdi. Pistin ortasında dikiliyordum öyle. Gülümseyerek reddettim ve lavaboya gittim.

Aynada kendime baktım. Oynayacağım diye resmen saçı başı dağıtmışım. Fön falan kalmamıştı saçımda. Cebimdeki küçük lastik tokayla saçlarımı topladım. Ellerimi ıslatıp yanaklarıma ve enseme bastırdım. Yanaklarım alev alev yanıyordu.

2 gündür tanıdığım birinin rüzgarına kapılmıştım, savrulup duruyordum.

Bir insanı tanımadan ondan etkilenilir mi? Etkilenilse bile bu hisse ne kadar güvenilir? Ya da güvenilir mi?

Sadece dış görünüşten kaynaklanıyordu. Kişiliğini bile bilmiyorum. Ayrıca hayatında biri olmasına rağmen kızlarla çok rahat hareket ediyor ve az önceki dans..

Resmen beni döndürüp döndürüp tekrar kollarına aldı. Hiç güvenilir biri gibi durmuyordu. Yakın temas bana iyi gelmiyordu.

Daha dün adamın bir bakışıyla ayılıp bayılmıştım. Böyle bir adamla tuttum dans ettim.

Nasıl bu kadar düşüncesiz, tedbirsiz ve duygusal davranabildim?

Böyle kafan karışık bakarsın işte aynalara, Miray.

Kendine gel. Alt tarafı bir dans.

Kendimi toparladım ve masadaki yerime oturdum. Herkes, alkolün etkisiyle kendinden geçiyordu.

Alper'e yapışan rehber kızlar görünmüyordu. Alper de hala yoktu. Ali de pistte turist bir bayanla dans ediyordu.

Bir garip olmuştum. Telefonumdaki fotoğraflara bakmaya başladım. Kou, Hanae ve Erhan ile çekildiğimiz fotoğraflar..

Gitmek istiyordum. Ama nasıl? Şehir merkezinden uzaktaydık yürüyerek gidemezdim. Başka kimseyi de tanımıyordum. Garsondan taksi çağırmasını isteyebilirdim. Ama güvenebilir miyim emin olamıyordum. Alper'e söylemekten başka çarem yoktu.

Dışarıya çıktığımda etrafa baktım ama Alper'i göremedim. Biraz ilerledikten sonra park halindeki tur otobüslerinin orada, arkası dönük konuştuğunu gördüm. Seslendim ama duymadı. Yanına doğru ilerledim.

Hararetli bir şekilde konuşuyordu. Hala beni fark etmemişti. En son "Turun bir an önce bitse keşke." dediğini duydum.

Omzuna dokundum. Bir anda arkasını döndü. Beni beklemiyordu anlaşılan, bir kaç saniye duraksadı ve eliyle beklememi işaret etti. Tamam anlamında başımı eğdim ve oradan uzaklaştım.

Merveciği ile konuşuyordu.

Demek ki öyle bir danstan sonra koşarak gidip Merveciğini aramıştı.

Benim de dizlerimin bağı çözülsün!

Resmen kendi kendimi azarladım. Hala çocuk gibisin. Çok duygusalsın. Kendi kendine gelin güvey oluyorsun. Her erkek gibi fırsatı değerlendirdi. Duygu, düşünce aramayı kes artık. Öğrense şu halini, tutup seninle dalga bile geçer. Erkeklerin hepsi hovarda, hepsi ayran gönüllü. Resmen seni kullanmasına izin verdin. Basit bir kız gibi. 15 yaşındaki halinden ne farkın var!?

Aşk Rehberi | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin