Capitolul 7 Bonus

665 42 8
                                    

Mâinile îi tremurau pe paharul de sticlă plin cu lichidul brun și tare. Ajunsese în culmea disperării și nu știa cum să iasă din încurcătura în care a intrat.

- Trebuie să o omor, își șopteșe ca un nebun.

Râde! Un râs malefic, bolnav, ahtiat după putere.

Privea printre cărțile din biblioteca veche. Încerca să caute un răspuns pentru problemele lui. Nu mai dormise de zile întregi.

- Unde eee! Strigă ca un maniac în timp ce răsfoia paginile vechi ale cărților, pe care le arunca pe podea.

O bătaie în ușă îl face să se întoarcă brusc către sursa zgomotului.

- Ce vrei? Urlă, deranjat de cine era de cealată parte. Însă, nici un răspuns. Continuă să cotroboiască printre cărți și aceeași bătaie în ușă, de data asta mai puternică, se aude dinou.

- Pleacă! Nu am nevoie de distragere. Dar persoana care insista nu se lasă bătută și intră cu forța în încăpere.

Se uită la cel care a intrat plin de dispreț. Era ultima persoană pe care voia să o vadă.

- Ce vrei? Întreabă plictisit și se întoarce la ceea ce făcea.

- Trebuie să vorbim. Spune bărbatul care a apărut neanunțat.

- Ppff... nu am ce discuta cu tine. M-ai trădat Fabio. Tu și cu toată gloata tatălui meu. Sunteți niște nenorociți și sper să putreziți în Iad.

- Știi că nu-i așa. Tatăl meu, după ce a murit tatăl tău, urma să preia clanul.

- Tu și cu tatăl tău sunteți niște incompetenți. Se ridică nervos de lângă rafturile cu cărți și se înfige direct în gâtul bărbatului, în ochii căruia frica se instalase. Și să mă dați afară... De ce? Strigă la el.

- Geor... bărbatul încercă să scotă cuvinte dar era prea tare strâns de gât.

Cu dispreț, îi dă drumul neputinciosului și se întoarce la cărți.
- Patetic!

După ce își revine, bărbatul se aranjează și se apropie puțin de celălalt.

- George! Spune, mai hotărât de data asta. Ai fost dat afară pentru că nu ai mai adus nici un beneficiu clanului de când ai ajuns aici. Sunt mai bine de 10 ani dacă nu mă înșel. Și cum tatăl tău a murit... ei bine...

- Taaaciii! Taci, taci, taci! Se năpustește asupra lui și îl trântește la podea. Cu toată forța începe să îi care palme peste față.

Ostenit de toată situația, după un timp, se oprește și se trântește pe podea. Toate emoțiile încep să-l năvălească și începe să plângă în hohote.

Fabio se adună de pe jos, și cu o ultimă privire, se întoarce și iese pe ușa pe care a intrat, lăsăndu-l pe bărbatul de pe podea să se înnece în propriile lacrimi.

Acesta este o frântură din ce se întâmplă cu George. Pe scurt, clanul tatalui să, a foat preluat de fratele acestuia, după ce a murit. George, a fost trimis în Anglia pentru a fi persoana de legătură în trafic de droguri. Însă el nu a prea reușit să aducă prea mulți bani de când a ajuns, fiind ocupat să își impună puterea acolo. Iar acum, a fost dat afară din clan pentru că nu mai voiau să il protejeze. Acum George a înnebunit și nu voia ca Christina să afle ce se întâmplă cu el. Era disperat să rămână cu ea pentru a avea în continuare bani și influență.

Plăceri Nevinovate - Suflete ReuniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum