Capitolul 16: "Maybe, forever?!"

559 32 2
                                    

A treia zi în Paris și încă nu găseam momentul potrivit să ramân singură cu Ema. Nu mă înțelegeți greșit, îl iubesc enorm pe Paul, doar e fiul meu. Dar voiam o seara romantică alături de iubita mea și Paul nu voia să rămână deloc la hotel, în sala de jocuri, singur. Trebuia să îl fac cumva să uite de noi și să nu își dea seama că e singur.

- Paul, ce zici de piscină? Am auzit că au un antrenor foarte bun aici la hotel. Te poți bălăci două ore fără să îți faci griji.

Mă uitam la băiatul din fața mea, nerăbdătoare să îmi dea un răspuns pozitiv.

- Pot să îmi iau ochelarii să mă bag cu capul sub apă? Asta era cerința lui?! Mă bufnește râsul.

- Sigur, dragul meu. Poți să îți iei și ce vrei să mănânci sau să bei.

Îl iau în brațe și îl strâng tare.

- Fugi și pune slipul pe tine și te voi duce la piscină. Imediat se duce în baie pentru a se schimba. Între timp, sun la recepție și îi rog să îmi facă rezervare pentru cină la un restaurant cât mai romantic și select.

Paul iese în slip din baie, fericit și plin de enrgie.

- Sunt gata! Zice din toată inima. Știam că o să-l cuceresc cu apa.

Îi pun halatul pe el și îl duc jos la piscină unde îl las în grija unei doamne draguțe și a antrenorului, care părea foarte atent și prietenos cu copiii.

- E două ore suficient, sau vrei mai mult? întreb băiatul nerăbdător de lângă mine.

- Poate puțin mai mult, zice cu un zâmbet larg.

- S-a făcut amice. Doar ai grijă să asculți de domnii draguți și să nu faci trăznăi. Îi sărut fruntea caldă și îl las să meragă în apă.

Mă duc spre lift pentru a ajunge în cameră să mă pregătesc pentru cină.

Intru încet în apartament pentru că știam că Ema doarme. Am plimbat-o și azi pe unde am putut pentru a vizita cât mai multe.

Mă duc în camera noastră și mă apropii ușor de pat. Mă așez pe margine și mă aplec asupra ei. Îi sărut tâmpla și cobor cu gura spre ureche.

- Trezirea, frumoasa adormită, îi șoptesc. Începe să se foiască când îmi simte respirația caldă.

- Mmm... 5 minute. Mormăie dar nu se sinchisește să deschidă nici un ochi.

- Bine! Mă duc să fac duș și când termin vreau să fi trează. Îi sărut umărul gol și mă duc în baie.

Dau drumul la apa fierbinte în timp ce mă lepădam de hainele de pe mine. Abia așteptam să mă spăl.

Intru în cabina de duș deja aburită și las apa să îmi învăluie trupul. Era o senzație nemaipomenită. Încep să mă spăl pe trup când simt o altă pereche de mâini cum mă ating.

Mă întorc și o văd pe Ema care rânjea la mine șmecherește.

- Nu te-am auzit când ai intrat.

- M-am asigurat să nu o faci. Se ridică ușor pe vârfuri și mă sărută lung. M-ai lăsat singură în patul ăla imens și rece. Acum e timpul să plătești.

Știam ce are în cap și nu o opresc din a-și duce planul până la bun sfârșit. Mă las părtașă plăcerii ce începea să pună stăpânire pe mine și mă cufund în atingerile ei tandre și fine.

Curând terminăm dușul și ieșim pentru a ne pregăti.

- Am o surpriză pentru tine, îi zic zâmbind. Mă uit la ea așteptând o reacție, ceva.

Plăceri Nevinovate - Suflete ReuniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum