Emre'nin ağzından:
Yaklaşık on dakikadır onu bekliyordum. Saat daha 7yi beş geçiyordu ama erken gelip beklemek istemiştim. Ona kendisini almayı teklif etmiştim. Ama istemedi. Zor bir kızdı. Ve anladığım kadarıyla da bana pek güvenmiyordu. Geçmişte bir şey yaşadığını düşünüp Cana sormuştum ama bişey bilmediğini söylemişti. Ailesinin o çok küçükken öldüğünü falan biliyordum. Abisiyle yaşadığını biliyordum. Ama erkek arkadaş meselesiyle ilgili birşey bilmiyordum. Ayrıca bu onu rahatsız edecekse bilmek de istemezdim. Ondan hoşlanıyordum. Öyle saçma çapkın erkeklerden değildim. Hayatımı gerçekten değer verdiğim insanlarla geçirmek istiyordum. Ve Aylin de bunların içerisindeydi. Onu seviyordum. Onu her an görmek istiyordum. Ama onun bana olan düşüncelerini bir türlü çözememiştim. Aslında onla ilk defa balo da tanışmamıştık. Bir gün kordon da yürüyordum. Sonra onu gördüm. Bi bankta oturuyordu. Çok güzel olduğunu düşündüm ilk başta. Sonra gitti. Bi süre sonra keske o gün oraya gitmseydim diye kendime kızdım. Çünkü onu bi daha göremeyceğimi düşünüyodum ama şu işe bakın?
Rahatsızca yerimde otururken acaba gelmiyecek mi diye düşündüm. O sırada Aylin'in bana doğru geldiğini gördüm, gülümsüyordu.
''Afedersin geciktim.'' dedi.
''Önemli değil bende yeni geldim.'' dedim gülümseyerek. Karşıma oturduktan sonra;
''Tanrım! Çok açım.'' dedi önündeki menüyü kurcalarken. Kendi önümdeki menüyü açıp bakınmaya başladım.
''Ne yiyiceksin?'' diye sordu bi süre sonra.
''Emin değilim sen?'' dedim.
''Ben penne arabiatta alıcam.'' dedi gülümseyerek. Başımı onaylarcasına sallayıp garsonu çağırdım. Siparişimizi verdiktn sonra garson gitti.
''Çok güzel görünüyorsun.'' dedim.
''Saol.'' dedi utanarak.
''Tanrım! Yoksa utandın mı?'' dedim. Bunu söylememe sinir olucağını biliyodum ve onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.
''Yo hiç te bile ne utanıcam ya?'' deyip etrafı incelemeye başladı. Ona tabi tabi dedikten sonra bn de sessiz kaldım.
Daha sonra yemeklerimiz geldi. Ve yemeğimizi yedik. Üzerinden tatlımızı yedik. Birbirimizi tanıdık. Baya baya tanıdık. Sırayla soru sormaca yaptık. Bir o bir ben soruyorduk. Ve gerçekten harika bir geceydi. Saat 10.30 gibi kaltık.
''Seni bırakayım.?'' dedim.
''Olurr.'' dedi arabama binerken. Açıkçası olur demesine şaşırmıştım. Tanrım. Araba ikimiz. Kalbim yerinden çıkmadan sür şu lanet arabayı Emre.
--------------
''Burası.'' dedi. ''Bıraktığın için teşekkürler, harika bir geceydi.''
''Benim için de öyleydi.'' dedim. Yanağıma minik bir öpücük koyup arabadan indi.
''İyi geceler.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abicik
Teen FictionGıcık, sinir ama bir o kadar da harika bir abi. Hayalleri ve güzel düşünceleri olan genç bir kız. Bu ikisi kardeş olursa.. İçinde aşkı, kardeşliği, dostluğu barındıran bir hikaye.