O günden sonra geçen bir koca hafta boyunca cafedeydim. Efe ve Öykü'nün hoş aşklarını izleyip, İnsanlara servis yaptım. Abimle uğraştım. Çünkü bilin bakalım ne olmuştu? Tatlı abim, her ne kadar yaz ayında olsakta havanın buz gibi olduğu bir gece havuza girdi ve hasta oldu. Bu yüzden dün ve bugün işe gitmedi. Ve evde yattı. Ne harika öyle değil mi?
Emreyle her gün mesajlaşmış ve de iki gün telefonda konuşmuştuk. o günden sonra da bir kere daha buluştuk.
''Aylin. Şunu 7 numaraya götürsene.'' dedi Efe.
''Tamam.'' deyip elindeki tepsiyi aldım. Masaya gidip kahvelerini ve çöreklerini yerleştirdikten sonra geri döndüm. Efe garsonluğa çıkmıştı. Ve bende kahve yapmakla uğraşıyordum. Neyse ki şu saatlerde çok müşteri yoktu ve rahattık.
O sırada telefon çaldı.
''Yine ne oldu abi?'' dedim bıkkın ses tonumla.
''Aylin ya, ben açım.''
''Napiyim abicim? Kendine bi pizza söyle.''
''Ne kadar zekisin sen öyle. Param yok kızım.''
''Makarna yap.''
''Nasıl?''
''Tencereye su koy altını aç içine makarnaları boşalt. Kaynmaya başlayınca da tadına bak olmuşsa suyunu süz ye.''
''Of bu kadar uzun mu ?''
''Aç kal abi. Akşam yersin.''
''Of sen bana para getirsene.''
''Oldu abi ya. Büskivi falan bişeyle doyur karnını akşam yersin. Hadi kapattım.'' diyip vereceği cevabı beklemeden telefonu kappatım. Beş dakika sonra tekrar aradı.
''Ne var abi?''
''Canım kardeşim benim.''
''Ne istiyorsun.?''
''Para.''
''Git dilen.''
''Of kızım açım diyorum. ''
''Of abi makarna yap diyorum.''
''Aylin hastayım yataktan çıkamam.''
''O zaman açlıktan öl. Napiuim?''
''Kötü bir kardeşsin.''
''Of abi 3 saat dayan işte. Biskolata vardı onu ye. Kapamalıyım biri arıyo.''
''İyi çabuk gel.''
Telefonu kapatıp yeni arayan numaraya baktım. Emree.
''Efendim Emre.''
''Selam, Napıyorsun? Cafede çok kişi varsa seni daha sonra ariyim?''
''Yoo boş cafe. Noldu?''
''Akşam bişeyler yapalım diyecektim uzun zamandır görüşemiyoruz. ''
''Evet 3 gün oldu.'' dedim. Sonra ne söylediğimi fark edip dilimi ısırdım. Kahretsin!
Çarpık gülümsemesini hissedebiliyordum.
''Çok özlemişse benziyorsun?''
''Ne alaka canım?''
''Hemen de geçiştir. İtiraf et işte özledin beni?''
''Emre müşteri var kapamalıyım.''
''Ya tamam tamam sustum, her neyse ne diyorduk, HH işte akşam buluşalım. Yani altı gibi falan gelip seni alayım mı? Sinemaya falan gidelim.?''
''Olur beni evimden al. Görüşürüz.''
''Görüşürüz.''
------------
Cafeden çıkıp eve geldim. Evin kapısını açtığımda abimin sesini duydum.
''Ayleeeeeen. Sen mi geldin?''
''Yok ben tek boynuzlu at.'' dedim yüzümü buruştururarak. ''Başka birini mi bekliyodun abi?''
''Ne alakası var kızım? Hayret erken geldin, sözümü dinliyorsun ha aferin abisinin bitanesi.'' deyip beni kolunun altına aldı.
''Of abi ya bi git.'' deyip çantamı çıkardım. İçinden bi miktar para çıkarıp ortadaki masanın üstüne bıraktım. ''Kendine ne istemek istiyorsan iste abicimm. Ben dışarıda olaağım.''
''Bu hafta içerisinde üçüncü dışarı çıkısın''
''Ee ne var be?''
''Hiç canım. Hiçbişey yok. Bir sevgilin varsa bana söyle Aylin.''
''Tamam abi.'' deyip hızla odama gittim. Üzerime yırtık kot pantolonumu ve üzerine de beyaz siuahla bişeyler yazan t-shirtimi giyindim. Beyaz converselerimi de giydiğimde hazırdım.
Saçımı örgüsünden kurtarıp hızla salladım. Her zaman ortadan ayırdığım saçımı bu sabah yandan ayırmıştım. Çok olan kısımdan aldığım bir tutamı tel tokayla tutturdum. Siyah deri çantamı alıp abimin yanına gittim.
''Görüşürüz abi ben çıktım.'' deyip yanağını öptüm.
''Geç kalma. Yemeğini de ye şimdi açtırsın sen.''
''peki abicim.'' deyip telefonuma göz attım.
Aşağı in, ben geldim.
Oldukça duygu yüklü bu mesajı okuduktan sonra aşağı indim. Hadi bakalım.''''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abicik
Teen FictionGıcık, sinir ama bir o kadar da harika bir abi. Hayalleri ve güzel düşünceleri olan genç bir kız. Bu ikisi kardeş olursa.. İçinde aşkı, kardeşliği, dostluğu barındıran bir hikaye.