Alice P.O.V
M-am trezit ușor amețită probabil din cauza că nu mâncasem de aproape o zi.Am coborât ușor din pat și m-am îndreptat spre baie.După ce mi-am terminat rutina de dimineață m-am îndreptat spre recepție.Am fost surprinsă când am văzut că nu era aproape nimeni acolo.Am intrat in vorbă cu unul din angajați vrand sa aflu cateva chestii.
-Hotelul ăsta are si un restaurant?Întreb unul din angajați care avea un păr șaten si ochii caprui.
-Da are este la etajul 2 sala 7.Spune cu un zâmbet larg pe față.
-Mulțumesc.Îi spun deja plictisită de conversație.
Ma îndreptăm cu pași rapizi spre sală fiindu-mi foarte foame. Când am intarat înăuntru am vazut o cameră mare și destul de plină cu oameni.Mi-am luat ceva de mancare devorând rapid totul.
După ce am terminat m-am întors in cameră.Din instinct am luat telefonul si l-am deschis.Spre surprinderea mea aveam un mesaj.Era de la Joe.
"Ce planuri ai pentru diseară?"
Ce ar trebui sa îi raspund?Nu sunt foarte sigură ca vreau să mă întâlnesc cu el ,e prea curând sunt inca rănită de Jeff.
"Sunt ocupată...O lăsăm pe altă dată?"Îi răspund scurt la mesaj.
"Ok."Îmi raspunde parcă putin trist.
Nu aveam planuri dar nu sunt sigură ca vreau să mă întâlnesc cu el,sunt încă rănită de Jeff.
Era deja 17:48 și nu aveam de gând sa stau în cameră.Mi-am luat o pereche de jeans albaștrii ,un tricou destul de larg si lung in spate,converși bleumarin ,mi-am ondulat puțin părul și am plecat ,aveam un intreg oraș de explorat.
La ieșirea din hotel erau un grup de tineri de vreo 16-17 ani care păreau beți dar am încercat să îi ocolesc dar bineînțeles că nu puteam sa scap de niste comentarii idioate.
-Unde pleaca o păpușă Barbie așa ca tine singurică pe străzile L.A-ului?
-Ămm... nu-i treaba ta.Mai bine vezi-ti de Jack Daniel's-ul tău.
-Arrr pisicuța are ghiare.
-Pisicuța asta și mușcă dacă nu termini cu comentarii stupide.
-...Pff..*tarfa*... Scapă printre dinți regretând probabil după.
-Hm probabil asta va fi singurul lucru pe care il vei putea cuceri.
-Și nu vrei tu sa fi aia?
-Esti atât de descentrat încât să crezi asta nu?Îi spun râzând.
-...
Am zâmbit victorios văzând că l-am lăsat fără replică.Mă îndepărtăm ușor de grupul de adolescenți când îmi dau seama că eram aproape de un club destul de select.Am intrat înăuntru vrând să atrag câteva priviri.Muzica bubuia la maxim in boxele gigantice de pe scena pe care dan-n...nu pot spune ca dansau ci se freacau de o bară de metal.Câțiva tipi musculoși se uit cu niște zambete perverse la mine dar nu vroiam să mă cert cu ei.Înăuntru se simțeau aburi de alcool si fumuri de țigară.M-am îndreptat spre bar de unde am luat un shot de tequila.După ce am turnat shot-ul pe gât m-am îndreptat spre ringul de dans.Am început să dansez provocator și toata lumea se uita la mine.Dar o mică senzație de greață ma făcut să ma îndrept spre baie unde vomit toata mancarea mâncată.
Am decis sa plec înapoi la hotel.Străzile erau goale şi întunecate.Mergând pe trotuar o mână puternică mă lipește de perete și începe să mă sărute sălbatic pe gât.Am început să mă zbat și sa dau din mâini.Zeci de fiori mă trecuseră când bărbatul își desfăcuse cureaua.Îmi deschise usor nasturele de la jeans și era gata de "acțiune" dar când să se apropie de mine îl lovesc cu toată puterea în 'locul sensibil'acesta căzând la pământ.O iau la fugă încercând să mă îndepărtez de agresor.Mi-am închis jeanşi și am continuat să alerg.Mă simțeam epuizată dar continuam sa alerg îmi era frică ca nu cumva să ma ajunga din urmă.După inca vreo 5 minute de alergat am ajuns la hotel foarte speriată.În fața hotelului era încă grupul ăla idiot de tineri.
-Eh... ai și ajuns târfo?Îmi spune același tip.
-1.Târfă sa ii spui bunică-tii și 2.Dute dracu'. Îi spun total enervantă și epuizată de la atâta alergat și intru in hotel.Mă îndrept spre cameră.Ajunsă pe holul camerei vad un buchet de trandafiri albaștrii și un bilet.Asta îmi dă un sentiment de deja-vu apropii biletul și il privesc curioasa.
"Hey...nu știu ce să îți zic dar chiar vreau să ne întâlnim... Suna-ma! Joe"
Of.. iar băiatul ăsta. Nu știu dacă o să îl sun dar momentan vreau doar sa fac un duș și sa dorm, mă simt extenuată.