Joe P.O.V
Nu o înțeleg pe fata asta.I-am trimis zeci de mesaje dar nu vrea să răspundă.Nu sunt sigur că vreau să fim mai mult decât prieteni dar vreau să o cunosc.Mă enervează așa mult că nu îmi răspunde ,vreau să o cunosc mai bine dar ea nu îmi permite.
Alice P.O.V
M-am trezit puțin speriată din pricina unui coșmar nenorocit care nu m-a lasat să mă odihesc.Era cu tentativa de viol de seara trecută care chiar m-a speriat.Mi-am deschis telefonul și am vazut că aveam 12 mesaje de la Joe "Pff disperat" minunata mea voce interioară își face apariția.Era deja 10:45 și nu știam ce să fac,ce caut eu aici și de ce am plecat din Londra.Mi-am amintit de Jeff ,din vina lui plecasem.Am decis să răspund avansurilor lui Joe si i-am trimis un mesaj.
'-Deci m-ai vrei să ne întâlnim?'Îi scriu un mesaj cât se poate de normal dar răspunsul lui mă dă pe spate.
'-Nu.'
Serios?Pana acum îmi trimite mesaje și flori iar acum nu vrea să ne întâlnim?Bipolar băiatul ăsta.
'-Bine atunci de ce îmi tot trimiți mesaje și flori?' Scriu încercând sa nu par enervantă de răspunsul lui.
Nu îmi mai răspunde eram deja panicată nu aveam nevoie și de el pe cap.Atunci m-am decis să ii scriu ceva ce nu mă așteptam să o fac.
'-Ok...nu raspunzi? Ei bine atunci... fuck you!Tu pierzi.'
L-am trântit pe pat și am ieșit nervoasa din camera.Eram iar la recepție dar de data asta era ceva mai multa lume.Poate ar trebui să îmi caut un apartament sau ceva... nu vreau să stau tot aici în hotel.
M-am dus în cameră si mi-am luat o fustă până puțin peste genunchi,un tricou mai mulat care lasa la vedere forma bustului meu și bineînțeles nelipsiții teniși.Mi-am lăsat părul pe spate apoi am ieșit repede din cameră.Trebuia să îmi găsesc un apartament și am plecat la drum.
Toate apartamentele erau prea scumpe pentru bugetul meu.Atuci mi-am dat seama că trebuie să mă angajez apoi să îmi iau apartamentul.
Mergând am dat de un magazin de haine care caută angajați.Am intrat înăuntru si o fată zâmbitoare m-a salutat.
-Bună!Vă pot ajuta cu ceva?
-Da puteți.vreau să mă angajez aici,am mare nevoie de bani.
-Bine veniți mâine cu CV-ul dumneavoastră și vom discuta atunci mai multe detalii.
-Bine.La revedere.Îi spun entuziasmată ca voi avea un job.
Mergând liniștită pe stradă văd că un barbat bine făcut ține strâns mâna unei fete inocente și firave.Fata mă implora din priviri să o ajut.Atunci am luat un bolovan destul de mare și greu.M-am apropiat ușor de bărbat fara să fiu auzită și...POC!L-am lovit în ceafa cât de tare am putut.Acesta cade la pământ și fata se uita uimită,fericită și speriată toate aceste sentimente se îmbinau în ochii ei căprui.Am prins-o de mână și am fugit amândouă cât mai departe de bărbatul leșinat la pământ.
Am intrat pe o stradă îngustă și întunecată ,eram epuizate.Fata de lângă mine respira greu și sacadat ne având curajul să mă priveasca în ochi.
-Scuze,dar cum te numești?spun cât pot de drăguț dar fata tresare la vorbele mele.
-E-e-mily .Spune printre suspine.
-Bun Emily, trebuie să te duc acasă deci unde stai?O întreb rapid iar ea își mărește ochii pe care îi străpunge dureros pe ai mei.
-Nu mai am casă.O lacrimă se prelinge pe obrajii ei roșii dar o șterge rapid.
-Atunci hai la mine.Ii spun zâmbind iar ea se uită ciudat la mine.
-Nu te cunosc nu pot să vin la tine.
-Serios?Tocmai ce te-am salvat de gorila aia.
-Oh... bine punctat.
Am pornit spre hotel iar deja se întuneca.Ajunse în fața hotelului,grupul ăla idiot era acolo.
-Bună ,pisi.Imi spune același idiot de seara trecută.
-'te dracu.Ii scuip printre dinți dezustată.
-Mă scuzi?
-Da,te scuz dar nu pentru mult timp.
-Nu ai vrea tu să urcăm sus și să ne facem putin de cap?
-Nu ai vrea să îți dau două capace și să zbori la bună-ta-n rozetă?Tot grupul începe sa râdă.
O iau de mână pe Emily și urcăm sus în cameră.Trebuie să aflu mai multe despre ea și să o fac să aibă încredere în mine.