Chapter 5

106 23 0
                                    

Emily P.O.V

  Am urcat într-o cameră de hotel,banuiesc că este camera ei.Camera era mare avea o baie, 2 dulapuri maronii ,un birou și un singur pat?!Asta înseamnă că trebuie să dorm cu ea în pat?Probabil nu am de ales.

  Ne-am așezat pe pat care era surprinzător de moale.

    -Și Emily,cine era barbatul ăla?Întrebarea ei îmi bubuie în cap,de ce o interesează atâtea lucruri?

    -Emily!Raspunde te rog.

    -Bine...era Alex... .Speram să nu mă întrebe cine e Alex dar....

    -Și Alex cine e?

    -Oh... Pai e o poveste lungă.

    -Avem timp explică-mi.

   -Acum ceva timp eram în Scoția ,era noapte și mă îndreptăm spre casă.Auzeam pași grei în urma mea și îmi era frică să mă întorc.Am început să fug dar...fără rost.Alex m-a prins și m-a adormit, m-a dus într-o pivniță și acolo...La ultimele mele cuvinte niște lacrimi mi-au ieșit din ochii amintindu-mi acele clepe.

    -Acolo,ce Emily?Vreau să te ajut,știu că îți e greu dar încearcă să continui.

  -Acolo își bătea joc de mine.Mi-a dat jos hainele și mereu , îmi făcea lucruri oribile.Primeam mâncare foarte rar și așa am slăbit extrem de mult.Apoi intr-o zi parinti mei și poliția au venit acolo dar Alex m-a luat și m-a adus aici.Pana cand m-ai salvat tu.

Alice P.O.V

  Povestea lui Emily mă făcea să mă simt groaznic.Ma simțeam oribil că am intrebat-o.

    -Imi pare rău Emily nu știam că...

    -Stai liniștită .Spune ștergându-și lacrimile.

  Fuck.Peste jumătate de oră trebuie să ajung la posibilul meu loc de muncă.

   -Scuze Emily dar trebuie să mă pregătesc să ajung la interviul de angajare.Spun tragandu-mi niste blugi albastri pe mine.

    -Pot să vin și eu cu tine?

    -Sigur.

 Am luat un taxi și am pornit spre magazinul de haine.Ajungând acolo o văd pe vânzătoare că aranjează niște umerașe.

    -Bună ziua am venit pentru interviu.

    -A da.Ați adus un CV?

    -Da.Ii spun întinzându-i CV-ul.După ce îl termină de răsfoit îmi spune în sfârșit:

    -Esti angajată ,poți începe de mâine la ora 10:00 să nu întârzii.

    -Bine! Îi spun total entuziasmată.

  Ies împreună cu Emily din magazin.Soarele strălucea destul de slab fiind și putin noros.

    -Felicitări Alice! Imi spune Emily vizibil fericită.

   -Mulțumesc ,acum hai la mall.

   -De ce?

   -Trebuie să îți luăm niște haine noi.

   -Dar nu am bani...

   -Am eu nu te îngrijora.

   -Nu te pot lăsa să plătești.

   -Taci și hai să mergem.

 Luăm iar un taxi și ne îndreptăm spre mall. Înăuntru era foarte multă lume.Am intrat în fiecare magazin de haine,dar Emily nu vroia să ia nimic.Totuși am reușit să o conving să ia câteva.

 Am ajuns iar la hotel și eram epuizate.Intrând în cameră lăsăm pungile cu haine pe jos și ne aruncăm în pat.Fără să ne dăm seama am adormit amândouă.

Another life...Another loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum