Alice P.O.V
Azi trebuie să mă întâlnesc cu băieții ăia... . Totuși... încă mai aveam timp, este doar 14:00.
Mi-am dat seama că am ramas fără... în perioada... "delicată" aşa că am coborât jos la o mică farmacie deschisă recent peste drum. Când am ieșit din farmacie am dat de vechii mei prieteni, grupul de alcoolici.
-Oh ... şi eu care vroiam să avem o partidă încinsă ...-Oh.... dragă... PALMela e liberă pentru tine.*față perversă*
Mi-am continuat drumul spre cameră şi observ cu stupoare că toate bagajele mele erau in fața uşii iar un idiot cu uniformă era şi el acolo aşezând bagajele.
-Ce ceapa mă-tii faci?
-Revizuieşte-ți vocabularul.
-Nu. Îmi zici ce dracu faci sau mă duc să îi spun managerului că faci viol de intimitate.
-Poti sa o faci. El m-a pus să fac asta.
-Hă? De ce?
-Nu ai mai platit de mult. Esti dată afară.
-Dar...
-Nu. Taci. Pleacă.
-Crezi că aş putea folosi puțin toaleta?
-Nu. Pleacă odată.
-Dar trebuie.Îi spun autoritară.
-Ce poate fii asa important? Oh... inteleg.
-Genius. Hai. Gata. Pot să o folosesc?
-Repede.
Am ieșit în vreo 5 minute. Apoi mi-am adus aminte că trebuie să mă întâlnesc cu băieții .Mi-am luat bagajele si am ieșit. Arătam ca un catâr , eram plină cu bagaje.
-Poți să vii la mine acasă.Era , ca de obicei, dobitocul ăla...
-Nu. Îi spun deja iritată.
Unde aş putea să îmi pun bagajele cât voi fii cu băieții? Joe! Mhm... m-ar lua la o gramada de întrebări plus că... suntem într-o situație ciudată.O să las bagajele sub acest copac retras la marginea străzii.Mi-am luat câteva haine şi am plecat. În prima baie publică m-am schimbat şi mi-am continuat drumul.Am ajuns în locul stabilit şi în umbra unui bloc stăteau 5 bărbați care... se drogau.
-Am venit.
-Jeff nu a putut ajunge. Are treburi importante.
-Mhm... bine... ar trebui să primesc o misiune sau ceva? Am nevoie de bani!
-Ok ... deci... prima ta misiune va fi să duci acest pliculeț cu cocaină concentrată. Ai mare grijă de ea.Adresa e la strada Edinburgh la vechea cofetărie.
- Am şi plecat.
Am luat un taxi şi în vreo 20 de minute am ajuns la destinație. Acolo era un bărbat puternic , plin de tatuaje care îmi aruncase un plic. Îl deschid ușor şi înăuntru erau 500$ cash. I-am aruncat pliculețul cu puternicul praf alb şi m-am intors pe călcâie către taxi-ul care mă astepta încă acolo.
Am ajuns înapoi şi i-am dat plicul cu bani acelui tip...
-Apropo ... cum te cheama?
-Victor.
Victor era de-a dreptul drogat. Avea ochii galbeni de la substanțele inhalate.Îmi întinde un alt pliculeț şi mă invită să îl încerc. O data.... nu o să omoare pe nimeni. Am tras câteva inhalații puternice şi am simțit că amețesc şi mă sprijineam de un perete. Am început să mă zbengui pe acolo iar Victor mă pipăia peste tot. Eram prea amețită să mai ripostez şi am început să îi răspund. M-a tras de mână până la o uşă care ducea la un dormitor foarte romantic. Victor mă trântise pe pat şi începuse să mă dezbrace în acelasi timp ce îşi dădea hainele lui jos. Era aşa musculos şi tatuat. Vreau să mă opresc dar nu pot.Am postat aşa târziu pentru că vroiam să renunț, apoi m-am răzgândit şi am scris ceva.