Chapter 15

96 17 3
                                    

Alice P.O.V.

M-am trezit când când telefonul meu a început să sune. Era Victor.Am luat telefonul de pe noptieră și am intrat în baie.

-Alice? Trebuie să vi aici imediat. E urgent Jeff vrea să te vadă.

Am închis apelul și am ieșit din baie.Joe stătea în întins pe pat. M-am dus la dulap și am luat niște haine la întâmplare și mă încălțam cu converșii când Joe mă distrage din gândurile mele.

-Unde pleci? Mă întreabă cu o voce dulce.

-Mhm... păi... m-a sunat o prietenă și m-a întrebat dacă vreau să ieșim...

-Um... pai... bine. Să te întorci repede.

Am trântit ușa și am ieșit din dormitor. M-am suit în mașină și am gonit spre locul stabilit. Dupa vreo 15 minute am ajuns.

Eram așa nerăbdătoare. Îl întâlneam pe Jeff... șeful organizației. Am intrat silențios în clădire, care părea părăsită. Am continuat să pășesc ușor spre o camera care avea ușa întredeschisă și becul aprins.

-Mhm... buna... Spun puțin nesigură.

-Deci tu ești Alice despre care am auzit atâtea?

-Banuiesc că da.

Scaunul era întors cu spatele la mine. O lampă lumina ușor camera. Draperiile erau trase făcând ca locul sa arate ca unul din anii '90.

Liniștea domnea peste cameră făcându-mă să mă simt incomod.

-Mhm... și... o să întorci scaunul sau pot să plec? Îi spun pe un ton jucăuș.

Scaunul se întoarce lent. Adrenalina punea stăpânire pe corpul meu.

Când scaunul s-a întors complet, am reușit să disting în lumina slabă a lămpii de pe birou că Jeff... era Jeff. Era Jeff... din Londra.

Mă uitam surprinsă spre el și observam că și el e oarecum confuz. Am stat fără să zicem nimic ceva timp. Aș vrea să știu ce gândește...
Jeff P.O.V.

E Alice. Alice care a plecat din Londra din cauza mea. Nu știam că e aici. Venisem aici să scap de amintirile cu ea și karma se pare că își bate joc de mine.

-Păi... eu... plec. Spune ea cu o voce confuză.

-Nu. Stai. Vroiam să îți spun că îmi pare rău... pentru ... . Mă oprește din vorbit printr-o îmbrățișare. M-a surprins reacția ei, dar i-am răspuns îmbrățișarii.

-Mi-a fost dor de tine...

S-a desprins din îmbrățișare și a plecat. Îmi era dor de ea... oare... mai simt ceva pentru ea?
Aham... am întârziat... știu. Păi ... Credeți că Jeff mai simte ceva pentru Alice? :>

Another life...Another loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum