*Ink*
-Zapierdala ulicą! Miotełą asfalt drze! Jak nauczyciele to zobaczą, na zawał umrą, HEY!-zacząłem.
-Reaper, Reaper jego zaraz za okno wyje~bie! Jak dalej będzie tak zapierdalać na mojej miotle po kawalerce.-zakończył Error po czym nacisnął jakiś guzik i miotła wywaliła Reaper'a za okno.
-Przeżyje?-zapytałem.
-Napewno! Wkońcu jest nieśmiertelny.-zapewnił Error.
-A no jo! To co teraz?
-A ja tam wiem...
-hey! chłopaki! znalazłem coś tu na dole!-krzykną Reaper.
-Idziemy!-krzyknąłem, pociągnąłem Error'a za rękę w stronę wyjścia ze szkoły, aby dobiec jak najszybciej do Reaper'a. Gdy już dobiegliśmy Reaper wskazał na
czerwono-złote jajko.
-PISKLACZEK!-krzyknąłem podekscytowany po czym zwymiotowałem atramentem.
-Ja tam go nie dotknę, bo wiecie jak to się skończy.
-Wiesz, to wygląda na jajo Feniksa. Więc jakbyś go dotknął to zmienił byś tylko jego typ na zależny od twojego, ale ten typ się zmienia na taki jaki posiada osoba, która trzymała go przed samym wykluciem.-wyjaśnił Error.
-Skąd ty to-zdziwił się Reaper.
-Ja w przeciwieństwie do ciebie uczęszczam regularnie na lekcje.
-A od kiedy lekcje cie interesują?
-Od kiedy są ciekawsze i fajniejsze od normalnych w gimbie.
-...tru.
-Możemy go adoptować!? Pliz, pliz, PLIZ!!-nalegałem trzymając już jajko w rękach.
-Dobra, dobra, tylko spokojnie, bo zaraz nam znowu zwymiotujesz atramentem kałamarniczko.
-YAY!!*Error*
Ink zaczął biegać jak szalony ze szczęścia, tak sądzę. Już nam się iść korytarzem nie chciało, to po prostu wlecieliśmy przez okno na blasterach.
Ink wskoczył do środka z impetem trzymając jajko. Wskoczył na swoje łóżko i optulił jajko swoimi trzema kocami, pogłaskał, nie wiem po co i wyszliśmy z pokoju na lekcje.W czasie zajęć Ink sie poczuł nie swojo, jak on to opisał, niepokój. Więc wrócił do pokju.
Gdy zajęcia dobiegły końca weszliśmy do pokoju, ujrzeliśmy tam Ink'a tulącego się do czegoś puchatego.
Z jajka wylęgło się pisklę Feniksa. Ale o nie naturalnych kolorach.***************************
YOU ARE READING
Kolonie Między Universalne / Harry Poter AU Parody/
RandomSzkoła Gimnazjalna Między Wymiarowa ogłasza kolonie w Hogwarcie. Czy wszystko pójdzie tak jak sobie nauczyciele zaplanowali? Czy ktoś dednie? Czy będą memy? Wszystkiego sie dowiecie w czasie czytania książki. /POWIEŚĆ PIERWSZA ORYGINALNA/