bab 2

37 1 0
                                    

Di sekolah....
Di kelas 4-A......

"Saeng saeng ku semua....hari ni kita makan dekat luar tau. Unnie malas nak masak" kata minji.

"Unnie nak belanja ke?" tanya solbin.

"Dah unnie yang ajak so unnie lah yang belanja" kata minji.

"Wow! Jangan kata unnie tak payung hevok hevok😂" kata yunji.

"Terima kasih unnie!!" kata dream girl yang tengah happy.

"Yow! Happy nampak!" kata woozi.

"Sebok lah kau pendek" kata minji.

"Kau asal tak masuk kelas?" tanya jiyoung.

"Alaa...aku nk ponteng sekejap pon tak boleh...😭" kata woozi.

"Tak de...tak de...kau kan Senior kitorang. Senior sepatutnya tunjuk contoh yang baik kepada juniornya" kata jiyoung.

Minri tergelak kecil sambil sorok belakang hyuri.

"Heh! Majuk lah kalau macam ni😭" kata woozi sambil buat air mata palsu.

"Rasa macam nak hempok orang lah sekarang ni. Bukan nak hempok je...nk kick pon ade" kata hyuri.

"Tau tak pe...back to you class" kata hazel.

"Oky fine😒 korang belajar rajin² oky" kata woozi, lalu berjalan keluar dari kelas dream girl.

Woozi berjalan menuju ke kelasnya 5-A.

Skip
.
.
.

Di kelas 5-A......
"Woozi kau pergi mana tadi?" tanya jeonghan.

"Aku pergi tandas tadi....pastu aku singgah kelas dream girl sekejap saja nk ponteng...tapi malangnya aku dihalau oleh mereka" kata woozi.

"Kesian..." kata seventeen.

"Ape khabar dengan adik aku?" tanya dino. Sampai perkataan "adik aku" diperlahankan sedikit.

"Ouck! Dia oky je...cuma perangai takut lelaki dia tu masih tak berubah" kata woozi.

"Hahahaha...." seventeen mula gelak.

Suga yang tengah tidur mula rasa terganggu.

"Hoi bising lah! Memekak je! Orang nak tidur pon tak senang!" kata suga.

"Hak alah...orang nak gelak pon tak boleh.." kata hoshi.

"Masaalahnya menganggu tidur aku!" kata suga.

"Hak alah...kau nak tidur tidur je lah...tak payah memekak macam ayam bertelur" kata seungkwan.

"Bising lah kau diva boo! Tah lah pondan!" kata suga.

"Wtf! Aku bukan pondan lah sengal!" kata seungkwan.

"Dah tu kau ape? Sajat? 2 alam?" kata jungkook pula.

"Malas lah aku nak layan orang yang giler ni" kata seungkwan.

"Pengecut" kata v.

"What ever lah...malas aku nk layang manusia durjana yini" kata seungkwan sambil kedua dua tangan letak di bahu.

"Hish dah lah...tak payah gaduh...nanti kang sir kook masuk naya kau. Bukan kau je dengan haku aku sekali yang kena" kata j hope.

"Kau tunggu nasib kau nanti!" kata suga sambil menjeling tajam seungkwan.

Sir kook masuk ke dalam kelas mereka.

"Bangun!!! Selamat pagi sir kook!" kata ketua kelas, dan diikuti yang lainnya.

🌼Our Secret Crush🌼Where stories live. Discover now