bab 14

19 2 0
                                    

"APE KORANG BUAT NI!!!!" marah sir kook.

"Sir...sir kook!" kata yubi, yuna dan minna serentak. Terkejut meteka. Takut mula menguasai. Tau pulak takut.

Tepung yang berada di dalam plastik terjatuh. Takut betol nampak. Tu lah berani buat berani tanggung.

"Kamu bertiga masuk bilik disiplin sekarang!!" arah sir kook kepada yubi, yuna dan minna.

"Kamu bertujuh pergi ke locker tukar baju" kata sir kook.

"Baiklah sir" jawab dream girl serentak, lalu berjalan pergi ke locker.


Di satu sudut....

"J hope ape jadi?" tanya jin.

"Nasib baik hyung sempat panggil sir kook tadi, kalau x dah lama dah hope nk jadi hero tadi. Tapi ape kan daya kita kena jaga rahsia kita an" kata j hope panjang lebar.

"Nasib baik crush aku basah je. Memang tak patut pon diorang buat crush kita macam uh. Suka hati dia je nk jadikan crush kita pisang goreng" kata v.

Ya bts adalah salah satu daripada penonton pergaduhan tadi.

Flashback...

Bts dengan bergayanya berjalan. Ada sahaja yeoja yg terjerit jerit nama mereka dan tergedik gedik dengan mereka.

Ji min sempat wink ke arah yeoja² di situ. Pensan terus anak org tu. Hebat jugak ek penangan wink anak park ni ek.

Semasa mereka sedang syok melayan peminat kedengaran satu kekecohan. Ramai orang yg berkumpul untuk melihat apakah yang sedang berlaku.

Terlopong mulot mereka saat melihat para crush mereka basah kuyup disimbah oleh tiga manusia yg tak bertauliah.

"Berani ek diorang buat crush kita macam uh!! Ni x boleh jadi ni...aku nk pergi belasah minah uh" kata suga. Menahan geram.

"Eh nanti lu...nanti org ingatkan ape lah pulak" kata rap monster.

"Abis x kn nk biarkan macam tu je! Kalau kookie kookie pon nk pergi belasah diorang uh" kata jungkook pula.

"Ala...ape susah... hyung!! Hyung pergi panggil sir kook, tadi joon nampak dia kat koperasi" kata rap monster.

"Asal aku pulak!?" tanya jin.

"Sebab hyung paling tua. Cepat lah hyung nanti x pasal ade acara main tarik² rambut kat sini pulak" kata rap monster.

Mulalah mulut jin hendak membebel. Dalam hati jin hanya fikir nk hempok rap monster guna kuali pink puaka dia uh.

Jin lari ke koperasi dan berjumpa dengan sir kook face to face. Sekali lagi saya ulang face to face.

"Sir kook! Ade budak gadoh kat belakang koperasi" adu jin.

"Bwo!! Biar betol! Ni x ley jadi ni" kata sir kook sambil melangkah laju ke belakang koperasi.

"-_-okay fine!! Aku ditinggalkan di sini" omel jin seorang diri.

🌼Our Secret Crush🌼Where stories live. Discover now