"ANDWAE!!!!!!!! TT-TT" minri menjerit di dalam hatinya. Sensara yang dialami kini hanya tuhan sahaja yang tahu.
"Cepat lah minri!!!... True or dare!" tanya jiyoung.
"Aku harap dia pilih dare" kata hyuri.
"Kalau aku pilih dare....arghhh!!! X boleh x boleh....kalau aku pilih true....lagi lah tak boleh..huhuhu....ape aku nk buat ni" panjang lebar minri berfikir.
"Cepat lh ri!!! True or dare!?" tanya hyuri. Dia tgh tak sabar uh.
"Aku pilih or!!!!!" jerit minri.
"YAH!!! Main² pulak!!" DG semua marah manja.
"Hish ye lh ye lh....da...dare" kata minri tergagap gagap mahu menyebut dare tu.
Terukir satu senyuman sinis di bibir hyuri dan jiyoung.
"Habislah setan dah masuk" bisik hazel ke gegendang telinga yunji yang berada di sebelahnya.
"Oky!!!! Aku....cabar...kau...." lambat betol ayat yang mahu dikeluarkan oleh hyuri ni. Terketar ketar tangan minri mendengar.
"Aku cabar kau kiss pipi jhope sunbae sebab haritu kau dah pukul dia" kata hyuri straight to the point.
"Bwo!!!" minri terkejut.
"lepas kau kiss pipi jhope kau peluk jhope sunbae sekali and then duduk tempat kau semula" tambah jiyoung. Dia dan hyuri sempat berhive five walaupon jiyoung yang tgh dipeluk oleh taehyung.
"BWO!!!!" minri mula nk terketar ketar.
"Boleh kan jhope sunbae?!" tanya hyuri sambil tersengih.
"Boleh boleh tak de masaalah...saya suka je.." ayat belakang diperlahankan supaya tidak didengari oleh sesiapa.
"Cepat minri!!" kata hyuri.
"Tak nak! Tak nak!!!" kata minri sambil menggeleng kan kepalanya banyak kali. Dia punya takut uh.
"Cepat lah!!!" jiyoung dan hyuri bangun dan mengheret minri pergi ke tempat jhope.
"Cepatlah...kau buat pastu kau nk lari dari sini suka hati kau" kata jiyoung.
Minri diam dan merelakan dirinya untuk memulakan cabaran. Jhope dah standby dh. Dalam hatinya dah berbunga bunga satu taman yang indah bak syurga.
Minri memejamkan matanya dan mencium pipi jhope dengan rela tak rela.
"Uuuuuu~~~~" yang lain mula berasa jelous dan berhasat dengki untuk menyakat.
"Peluk! Peluk! Peluk!" sokongan daripada yang lain.
Minri memeluk jhope sekali dan terus lari dari situ. Dia tak sanggup lagi main game tu. Biarlah dia lari dari buat kerja bodoh macam apa yang dia buat tadi.
Jhope yang tadi berdiri bersama sama dengan minri perlahan lahan duduk dengan senyuman.
"Hyung! Nampak bahagia je" kata jimin. Jhope sekadar diam dan senyum.
"Dia dah kat alam lain so kita jangan kacau" kata suga.
"Okay....baiklah putarkan botol tu....." kata jimin.
Botol mula berputar..
Situasi jin dan minji unnie.....
"Awak!!" panggil jin dari jauh.
"Hish!! Aku ade nama ah!" kata minji, langkahnya terhenti.
Jin menghampiri minji.
"Minji...takkan lah pasal tu awak nk merajuk sampai macam ni?" tanya jin.
YOU ARE READING
🌼Our Secret Crush🌼
RomansaMengisahkan dream girl nama kumpulan kepada 7 orang perempuan dan bts yg telah menyebabkan novel ini bermula. Dream girl ni merupakan junior kepada bts dan seventeen. Dream girl ni duduk satu rumah kerana mahu mendisiplinkan diri walaupon masing² ka...