Dream girl masuk ke dalam kelas mereka dengan gaya penuh diva. Terpengaruh dgn anak boo kot😂
"Eouh...mane minri? Bukan dia gerak awal ke? Sepatutnya dia dah sampai dah kan?" tanya yunji.
"Alaa...dia lepak lah tu dengan oppa dia uh or seungkwan diva boo" kata minji.
Yunji just angkat bahu.
Setibanya mereka berenam di meja masing² mula lah kelihatan hadiah yg dah dibalut cantik.
"Siapa yg bagi ni?" tanya minji.
"Tah lah...aku pon ade" kata yunji.
"Korang pon ade ke?" tanya minji kepada yang lainnnya.
Yang lain hanya mengangguk.
"Kat meja minri pon ade" kata hyuri.
"Ouck ye ke? Siapa yg bagi ek?" kata minji.
"Tah lah unnie" jawab hazel.
Masing² duduk di tempat mereka secara berjemaah. Duduk lagi nk berjemaah😂
Baru sahaja mereka mahu membuka hadiah Masing² ade org yang datang menyemak.
"Tch, dapat hadiah ke? Siapa lah lelaki malang yg minat korang ni" kata yubi dengan selambanya. Tangan disilang di dada.
"Hek eleh minah ni...tah lah datang x bagi salam ke hape. Main serbu je, pastu menyebok hal org" kata ji young.
"Minah?! Hello my name is yubi. Ryu yubi oky" kata yubi dengan divanya.
"Eh dia speaking ingglish lh guys" kata hyuri.
"What ever" kata yubi.
"Hello please go to your class. Uppss I forget, you class at here right!? Now go to you seat. So get lost!!" kata hazel.
"When hazel speaking ingglish...." kata dream girl yg lain kecuali minri sambil tersenyum sinis.
"ERGHH!!! YOU LAH YANG GET LOSE!!!" yubi dah geram. Dia terus duduk di tempat duduknya dan buat hal sendiri.
"Eh terencat😂" kata solbin
"Orang terencat akal mmg macam tu" kata hyuri.
Dream girl berhive five. Sempat dream girl ketawakan yubi yang tgh bengang tu.
.
.
.
Waktu rehat...."Hish aku geram betol dengan dream girl tu" kata yubi.
"Diorang buat ape? Ce cerita ce cerita" tanya yeoja 1
"Diorang buli kau ke? Kalau diorang buli kau jom lah balas dendam, aku x suka org buli member aku" kata yeoja 2
"Balas dendam? Macam best je? Macam mana?" tanya yubi dengan reaksi muka teruja.
"Macam ni..." yeoja 2 mula berbisik dengan yubi.
"Bisik x ajak aku! Aku pon nk join!!! Sampai hati😢" kata yeoja 1.
Yeoja 2 rolling eyes.
"Haih sini lh!!" kata yeoja 2. Mulalah plan jahat mereka.
Situasi bts and seventeen di dalam kelas 5-A......
"Oky semua, saya ada satu berita menarik nk sampaikan kat kamu semua" kata cikgu jae suk.
"Berita apa cikgu?" tanya seorang yeoja.
"Macam ni...minggu depan sekolah kita akan mengadakan camping di hutan terpelihara khas untuk kelas kita dan kelas 4-A " kata cikgu jae suk.
"Yeah!! Camping!!" kata seorang yeoja.
"Dapat lah aku cuci mata dengan pemandangan kat sana" kata seorang lagi yeoja.
"Nak pakai baju ape ek!? Kena kemas baju esok" kata yeoja satu lagi. Ape lah yeoja ni...camping nya minggu depan bukan esok😑 x sabar betol.
Habis heboh satu kelas.
Situasi bts selepas mendengar berita cikgu jae suk.....
"Eh..!? Tu bukan kelas dream girl ke?" bisik jungkook kepada ji min. Almaklumlah diorang duduk sebelah².
"Ha ah lh...tapi kenapa kelas kita dgn kelas dream girl yang kena?" tanya ji min dengan nada berbisik.
"Tah lah...cuba kau tanya" bisik jungkook.
Baru sahaja ji min mahu mengangkat tangannya si dino terlebih dahulu mengangkat tangannya untuk bertanya satu soalan.
"Ye dino?" tanya
"Cikgu kenapa kelas kita dan kelas 4-A je yg pergi camping?" tanya dino.
"Sebab kita buat camping untuk merapatkan lagi hubungan senior dan junior kat sekolah kita ni. Kelas kita sebagai wakil bagi senior. Kelas 4-A sebagai wakil junior" terang cikgu jae suk panjang lebarnya.
"Ouh..." jawab dino sambil mengangguk faham apa yang dikatakan oleh cikgu jae suk tadi.
"Oky class, kalau ade pape soalan lagi boleh jumpa saya kat bilik guru" kata cikgu jae suk.
Semua mengangguk. Cikgu jae suk keluar dari kelas mereka. Mulalah bising satu kelas membincangkan tentang hari camping yang akan diadakan.
"Semak je lah dino uh...aku baru nk tanya" bebel ji min seorang diri.
"Chimchim kau dah kenapa bebel sorang²? Terencat akal ke?" tanya v yg tiba² muncul di sebelah ji min.
"MAK KAU ALIEN!!!" latah ji min.
"Hoi alien kau ni!!! Kalau x terkejut kn aku x boleh ke!!" marah ji min.
V hanya tersenyum sumbang setelah lama tersenyum sumbang uh dia mula untuk bercakap. Lama ke? Baru berapa saat😂
"Aku bebel sebab aku baru nk angkat tangan nk tanya pasal knp kelas kita dgn dream girl je yg pergi camping.... Tiber anak dinesour tu tanya dulu. Menyemak" ayat ji min hancur siak😂
"Ouh...pasal tu je -_-" kata v.
Buk!!
"ADUH!!! SAKIT LAH ALIEN!! KAU KENAPA PUKUL AKU! TIBER" marah ji min.
"MACAM MANA AKU TAK PUKUL KAU!! KALAU KAU TANYA PASAL DREAM GIRL SEVENTEEN FIKIR APE PULAK NANTI, Betol kan jungkook?!!" kata v.
"Huh!? Betol" jungkook main jawab je. Dia sebok berbual dgn rap monster tadi, tu yang dia x dengar bebelan chimchim dan tata tu tadi.
Jungkook sambung berbual dengan rap monster yang berada di belakang nya. Malas dia mahu melayan dua manusia yang kaki gaduh yitu.
Tbc
Sorry lambat update🙇 author kehabisan idea. Mianae🙇
Jangan lupa vote😙 yg dh vote kamsamida😘
YOU ARE READING
🌼Our Secret Crush🌼
RomanceMengisahkan dream girl nama kumpulan kepada 7 orang perempuan dan bts yg telah menyebabkan novel ini bermula. Dream girl ni merupakan junior kepada bts dan seventeen. Dream girl ni duduk satu rumah kerana mahu mendisiplinkan diri walaupon masing² ka...