817 55 10
                                    

                        ///////////////////

Bettie' nin ağızından
---------------------------------

İç sesim bana düşünmeden hareket etmemi ve birinin aklımı okuduğunu söyledi. İlk başta saçma gelmişti ama birşey düşünmeden hareket etmeye başlayınca, çocukların benim yaptığım hal ve davranışlara tuhaf tepkiler vermeye başlamıştı.

Bu olay ne kadar çok tuhafıma gitsede, iç sesime güvenerek hareket etmeye devam edecektim.

Tae yukarı çıkmıştı ama hala Yoongi ve Baek kapıda, yüzlerindeki o şaşkın ifadeler ile öylece dikilmeye devam ediyordu.

"Neden öyle kapıda dikiliyorsunuz.."

"..yabancı gibi"

Dediğim an ikiside yanıma gelip koltuğa oturdu.

"Siz oturun ben elimi yıkayıp geliyorum"

Diyerek, onların cevap vermesini beklemeden eşyaları da alıp üst kata, banyoya gittim.

Banyoya gidince. Elimi yıkayıp, eşyaları da ecza dolabına koyarak, banyodan ayrıldım.

Banyodan çıkıp odama gittim.

Kapıyı yavaşça açıp içeriye baktım.

İçeriye girdiğim an Tae yatakta doğrulup şaşkınlıkla bana baktı.

Yanına gidip yatağa, Tae nin ayak ucuna oturdum.

"Eğer sabah kalktığımda burada olmazsan. Seni bulur o dikişleri patlatırım!"

Diyerek, gözlerimi de iyice kısıp, Tae ye baktım.

O ise önce şaşırdı, sonra ise,

'Tamam'

Diyerek gülmeye başladı.

Bende ona güldükten sonra, odadan eşyalarımı alarak ayrıldım.

Bu akşam yatağımda, Tae yatacağı için, dolaptan üç yastık ve üçer tane de çarşaf, alıp aşağıya inmiştim.

Oturma odasına girdiğimde, Yoongi koltukta uyuyordu.

*Hangi ara uyumuş ki*

Ben birşey demeden, Baek yanıma gelip, eliyle sus işareti yaptı bana, sonrada elimden birkaç yastık ve çarşafı alıp kotuğa geri gidip oturdu.

Bende onu umursamayarak, Yoongi nin yanına gittim.

Bir elimle Yoongi nin başını kaldırdım, diğer elimdeki yastığıda yavaşça başının altına koydum.

Yastığı koyduktan sonra yüzüne baktım, sankii.. bir ara tebessüm etti gibime geldi ama tekrar baktığımda yüzünde hiç tepki olmadığını gördüm.

Ona bakıp hafifçe gülümsedim.

Sonra da gidip koltuğa, Baek in yanına oturdum.

Baek bana gülerek bakıyordu, ona dönüp tek kaşımı kaldırarak baktım,

Baek "Ben olmasaaamm..."

Baek "Yastığa başını yatırdıktan sonra, saçını okşayıp öper, saatlerce onu izler, gibi bir halin vardı"

Diyince, hem şaşırdım hemde gülerken Baek in omzuna yumruk attım.

Oda yüzünü buruşturarak, omzunu okşadı.

"Saçmalama Baek"

Baek "Hadi ama yenge, kabullen şunu"

"Yenge?"

VAMPİR HAYATIM // ɱiŋ γooŋɠiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin