15

681 46 2
                                    

////////////////////

Yoongi' nin ağızından
-----------------------------------

Film izlerken bet in uyuduğunu farkettim. Bizimkilere onu yatıracağımı ve benimde gelmeyeceğimi söyledikten sonra, bet i kucağıma alıp odasına çıkardım. Odaya girince onu yavaşça yatağa yatırıp üzerini iyice örttüm. Kapıyı da geri kapattıktan sonra, bet in yanına, yatağa yattım.

Onun yüz hatlarını inceliyordum.

O kadar çok seviyordum ki bu yüze bakmayı..

Saçlarını okşamaya başladım. Çok mutlu görünüyordu, sanki bu hissi ilk defa yaşıyormuş gibi... Ona bakıp gülümsedim ve o güzel yüzünü seyretmeye devam ederken, üzerime yorgunluk çöktüğü için kendimi uykuya bıraktım.

////////////////////

Bettie' nin ağzından
----------------------------------

~Sabah

Gözlerimi açtığımda karşımda mışıl mışıl uyuyan bir adet Yoongi ile karşılaştım. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Aradaki mesafeyi tamamen kapatıp, dudaklarımı dudaklarına bastırdım, yavaşça. Dudağımda bir kıpırtı hissettiğim an geri çekilecektim ki
Belimi saran bir çift kol buna engel oldu. Yoongi öpüşüme karşılık verirken, benden daha hızlı öpüyordu. Nefes alamamaya başlamıştım, o kadar şiddetli ve tutkulu bir şekilde öpüyordu ki bunu farketmemişti bile. Ondan habire ayrılmaya çalışıyordum, ama her defasında başarısız oluyordum. Nefessizlikten artık bayılıcaktım, en sonunda onun göğsüne vurmaya başladım. Şiddetli bir şekilde vurduğum için hızla geri çekildi. Yoongi geri çekilince derin, derin nefes alıp vermeye başladım. O ise bana telaş içerisinde bakıyordu. Onun bu haline sinirlenip, yataktan aşağı ittim. E tabi neticesinde pike ile yere düştü. Düşerken adeta çığlık atmıştı. Ben onun bu haline kahkaha atarken, odaya Tae ve Baek girmiş, bize -ne oluyor burada, der gibi bakıyorlardı.

Tae iki elinide karnına koymuş, kahkaha atıyordu. Baek ise Yoongi nin bu haline hem gülüyor hem de acıyarak bakıyordu.

Yoongi "Anca gülün zaten, çok komik ya"

Bu dediği üzerine çok sinirlenmiştim, onun yüzünden bayılacaktım ben be!

"Bunu hakettin!"

Tae "Yapıştı mı?"

Tae nin bu sözü gülmeme neden olmuştu. Kafamı onaylarcasına salladıktan sonra Yoongi ye baktım.

Yoongi "Üzgünüm"

"Şerefsiz"

Baek "Şşşş hadi, kalkın kahvaltı yapalım"

"Bana uyar"

Tae "Aynen"

Onlar aşağı indikten sonra, yataktan kalkıp banyoya geçtim. Günlük rutinimi halledip, üzerimi değiştim. İşim tamamen bitince aşağıya indim. Hepsi koltukta oturuyordu.

"Eee"

"Kahvaltı"

Tae "Dışarıda yapalım dedik"

"Tamam, hadi o zaman"

Hepimiz de hazırlandıktan sonra dışarı çıktık. Ben fazla gösterişli bir yerde kahvaltı yapmamızın gerekmediğini ve sade bir cafe de yapabileceğimizi öne sürmüştüm, onlarda kabul etmişti tabii.

Cafe de oturmuş kahvaltı ediyorduk.

"Gençler"

"Kaç gündür okula gitmiyoruz"

VAMPİR HAYATIM // ɱiŋ γooŋɠiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin