Tae endişe içinde hala Yoongi den bir cevap beklerken, hiç beklemediği bir anda Yoongi ayağa kalktı ve arkasına bile bakmadan merdivenlere yöneldi.
Tae arkasından baka kalmıştı, onun bu hareketine bir anlam veremeyerek peşinden gitti.
Yoongi bet in odasına girince, afalladı ve düşecek gibi olunca elini hemen etrafındaki eşyalara attı. Neyse ki şifon yere tutunmuştu ki yere düşmekten kurtuldu. Tae ise kapıda durmuş anlamsızca bir bet e birde yoongi ye bakıp duruyordu.
Tae yine ve yine merakına yenik düşerek konuştu.
"Yoongi bet uyuyor bunda ne var"
"Neden bir anda böyle bir tepki verdin"
"İyi misin"
Yoongi yatağın kenarına gelerek diz çöktü ve sevdiği kadını izlerken konuştu.
"O- o bayıldı tae"
Tae duyduğu cümleyle zar zor yutkundu. Gözleri bet deyken konuştu.
"Nasıl?"
Yoongi, tae nin böyle hiç tedirgin olmadan ve kekelemeden konuşmasına bir hayli şaşırsada, umursamadan cevap verdi.
"Kıyafetleriyle banyoya girmişti, bende giderken arkamdan gelmiş, ben sadece bana seslendiğini ve sadece yere düştüğünü duydum zaten sonra yanına gidip onu aldım, üzerini değiştirdim"
Derin bir iç çekip devam etti.
"Ve hala yatıyor"
"Bayıldığı an sana yazdım"
Yoongi olayı kısa keserek konuşmuştu çünkü, önceki yaşananları bilmesine gerek olmadığı düşünmüştü.
Tae den cevap alamayan Yoongi, ona baktı. Yüzünde hiçbir ifade yoktu, zihnini okumaya da gerek yoktu çünkü gayet açıktı, şuan tae olayı çözmeye çalışıyordu..
Hala Tae ye bakmaya devam eden yoongi, yatakta bir kıpırdanma hisseder hissetmez, gözleri direk sevdiğini buldu. Sevdiği hala yatıyordu.
Sahi ne kadar süre baygın kalmıştı?
Yoongi hala sevdiğinin durumu için endişeniyordu.
Tae gözlerini Bet in üzerinden çekmeden, yatağın ucunda bağdaş kurarak oturdu. Şuan ikiside bet e bakıyor, bir hareketlenme umuduyla bekliyorlardı.
Oda yine sessizliğe bürünmüştü. Tae kardeşi gibi bet i de kaybetme korkusuyla, zihnini kemiren tonlarca düşünceye karşı savaşıyordu.
Tae henüz küçükken, kasabadaki insanların, onların vampir olduğunu anlayınca, tae nin evine bir saldırı düzenlemişlerdi. Kasabada ki bütün kadın ve adamlar gece, saat iki civarında, vampir ailesinin evine ilk olarak ateşle saldırmışlardı.
Evin camlarına, uçları ateşle yakılmış okları atarak saldırıya geçtiklerinde, birkaç kişi de evin arkada tarafından ki mutfak kapısından içeri girmiş, vampirlerin kalbine tahta kazıkları saplama amacıyla, onların odalarına çıkmışlardı.
İkinci katta ki bir odada, bet ve kız kardeşi birlikte kalıyordu. Anneleri ise çocukların odasının karşısında ki odada kalıyordu. O gece babaları yoktu, işi olduğu için iki günlüğüne seyahate çıkmıştı.
Eve giren insanlar ilk olarak, annelerinin odasına girerek onu öldürmeye çalışmışlardı. Ama anneleri vampir gücünü kullanarak oradan kurtulmuş ve direk çocuklarının odasına gitmiş, onları kurtarmak için çabalamıştı.
Bu seferde anneleri, çocukların odasına giren insanlardan kaçmak için pencereden atlayarak kalacakları sırada, adamlardan biri vampir kızı kolundan tutarak odadan çıkartmaya çalışırlarken, annesi tae ye - pencereden atla ve kendini kurtar, diyerek bağırmış kızını kurtarmak için kendini insanların arasına atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR HAYATIM // ɱiŋ γooŋɠi
Fanfiction「 O normal biri değildi 」 「 Ben de Öyleydim」 「 İkimizde farklı dünyalara aitiz」 「 Ama yollarımız Buluşuyor」 「 Onun bir darbeyle pors...