25

403 32 41
                                    

İkili birbirine gülerken yoongi içeriye kucağında ki iki kase patlamış mısırla girdi.
Onu öyle gören bet ellerini havada sevinçle çırparak konuştu.

"Eveeet"

Tae ve Yoongi, Bet e gülerken, Yoongi çoktan ikilinin ortasında yerini almıştı.

"Film film fiiilm"

"Mmm aksiyooon"

"Neden aksiyon"

"Söylesene biraz? Hı"

Bet ve Tae nin bu konuşmasını Yoongi gülerek izliyordu.

"Tamam susun"

"Hızlı ve öfkeli izleyeceğiz"

Yoongi nin ağzından çıkan her söz, Bet in sevinç dalgalarının daha çok artmasına sebep olurken, Tae çoktan kucağına aldığı mısır kasesini yarılamıştı bile... Herkes filmini izlerken Bet aklına gelen fotoğraf makinası ile, yerinden hızla kalkıp üst kata koştu. Odasındaki kutudan fotoğraf makinasını eline alarak merdivenlerden ikişer ikişer atlayıp, beş dakikada eski yerini geri aldı.

Elindeki makinayı havaya kaldırarak, vampir ikilinin oturduğu koltuğun önüne geçip yerde diz çöktü. Yoongi ve Tae hala boş boş Bet e bakarken, biranda Bet in bağırması ile Tae nin kucağındaki mısır kasesi yere düşüp, parçalara ayrıldı. Tae somurtak bir Bet e bir de yerde ki mısırlarına bakarken, Bet konuşmaya başladı.

"Mutlu aile tablosuuu"

"Hey hey daha değil"

"Benim mısırım yok"

"Kabul etmiyoruuuum"

Tae nin mızmızlıkları yüzünden fotoğrafı çekemeyen Bet, kamerayı Yoongi ye uzatarak yerlerini değiştirdiler.

"Çeeeek"

Bet in seslenişiyle birlikte fotoğrafı çeken Yoongi, hızla makinada ki fotoğrafa baktı. Fotoğrafta Bet, Tae nin saçlarını karıştırırken arkasından iki kulak işareti yapmıştı. Çiftimiz çekilen fotoğrafta gülmekle meşgulken, Tae onların mısır kasesini eline geçirmiş hunharca yiyordu. Onu farkeden Bet çığlık çığlığa konuşmaya başladı

"O beeenim"

"Daha hiç yemeeedim"

"Boğazında kalsın Tae!"

"Ver şunuuu"

"Çık çık çık"

"İnsan abisine hiç böyle söyler mi?"

"Şerefsiz"

"Aaaaa ayıp ama"

Bet ve Tae nin tatlı atışmalarını izleyen Yoongi, elindeki makinayla bu anı ölümsüzleştirmek için makinanın tuşuna basmıştı ki, patlayan fılaş tüm dikkatleri yoongi'nin üzerine verdi.

Atışan ikili Yoongi ye -mal mısın, bakışları atarken, o sadece omuz silkip kamerayı Bet e vermişti.

Bet elinde ki makinayla ne kadar çok fotoğraf çekmek istesede, bir türlü beceremiyordu. Çünkü Tae ve Yoongi her fotoğrafta saçma sapan hareketler yaparak, anı bozuyorlardı.

Elinde ki fotoğraf makinasıyla anı ölümsüzleştirmeye çalışan Bet e, Yoongi ve Tae ikilisi habire birşeyler söylüyor, tekrardan fotoğraf çekmesini istiyorlardı. Hem saçma hareketlerle fotoğrafı bozuyor, hemde tekrardan çekmesi için bet e yalvarıyorlardı.

En sonunda düzgün bir fotoğraf çekmeyi başaran Bet sevinçle çığlık attığı an Yoongi ve Tae, önce şaşırmış sonra ise gülmüşlerdi.

VAMPİR HAYATIM // ɱiŋ γooŋɠiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin