Jungkook
Aradan 2 gün geçmişti. Bugün Jimin, Yoongi ve Namjoon gelecekti, uzun zamandır toplanamamıştık ve birazdan gelirlerdi zaten. Taehyung sabahtan beri mutfakta bir şeyler ile uğraşıyordu kabul ediyorum mutfakta gerçekten iyiydi. Mutfağın kapısına gidip ona baktım beni farketmemişti kollarımı bağlayıp onu izlemeye başladım. Saçları çok güzel görünüyordu ve kendisi de öyle, onun hakkında böyle düşünmek istemesem de görünce ister istemez düşünüyor ve buna engel olamıyordum. Aşık değildim sevmiyordum da neden böyle oluyor cidden hiç bilmiyordum ona yaklaşmaya başladım. Yine ona çekiliyordum ve beni hala fark etmiyordu. Dibine kadar girip burnumu saçlarına sürttüm donmuş kalmıştı elinde ki çubukları yere düşürmüştü ama hala kımıldamıyordu. Parmak uçlarımı elinden başlayarak kollarından omuzuna doğru çizgi çekmiştim, titriyordu. İlk önce başını sonra ise vücudunu bana çevirdi yakındık yine "yine çok güzel şeyler yapmışsın" biraz daha yaklaşmıştım yüzüne ve o gözlerini kapatmıştı. Yüzü yakından cidden daha güzeldi. "Teşekkür ederim" dedi fısıltı ile ellerim çenesinin altına giderken nazikçe tutup bana yaklaştırmıştım "yemekleri ne zaman sunayım istersiniz?" Tanrım yaşadıklarımız ile konuştuklarımız o kadar zıttı ki bundan bile rahatsız değildim, değildik. "Sen bugün bizimle takılacaksın, birini çağırdım o ilgilenecek" "ama öyle olmaz" "sen mi karar veriyorsun?" Dudaklarımız arasında çok çok az bir mesafe vardı hayır dercesine başını salladı gözlerimi kapatıp burnumu burnuna sürttüm dudaklarına yaklaşacağım sırada zil çalmıştı ve ben sonunda kendime gelmiştim ikimiz de bir an da geri çekilmiştik öylece birbirimize bakarken zil bir kere daha çaldı "sen üstünü giyin gel" demiştim ve çıkmıştım mutfaktan o da neydi öyle az daha öpüşecektik.
Beklediğim kişiler gelmişti ve geleli 10-15 dakika olmuştu peki Tae neredeydi? Kalkıp bakmayı düşündüğüm sırada odaya gelmişti ve cidden güzeldi çok güzel.
(Altında siyah dar pantolon var, etek olamaz zaten mk kdbckcnkdfn neyse)
"Vay bu yakışıklı da kim?" Diyen Namjoon'a döndüm asılır gibi bir hali vardı. "eh.. şey ben Kim Taehyung" demişti ve hâlâ ayakta dikiliyordu "memnun oldum o da bay Min soğuk Yoongi" diyip Yoongi ile dalga geçtiğinde takmamıştı bile "memnun oldum Taehyung" diyip tebessüm etmişti sadece Tae Jimin'in yanına gidip sarılmıştı "nasılsın?" "İyiyim sen?" Diyen Jimin ayrılıp gülümsemişti.
Tanışma görüşme faslı sona ermişti sonunda ve Tae Namjoon'un yanına oturmuştu. Fark ettim de Jimin Yoongiyi tanımıyordu "Hey Jimin siz Yoongi ile tanışmıyorsunuz öyle değil mi?" Jimin dönüp Yoongiye baktı "hayır" bir süre bakıştılar "Ben.. Jimin, Park Jimin" Yoongi gülümsedi ve "Min Yoongi" dedi sadece.
Taehyung
Çoktan 3 saat geçmişti yemeğimizi yemiş oturmuş sohbet ediyorduk. İkisi de çok iyiydi sadece Namjoon biraz gevşekti sanırım bilemedim. Ve şu an da Jimin ile Yoongi aralarında bakışma yaşıyorlardı bu bakışmadan sıkılmış olacak ki Yoongi sonunda ayağa kalkıp Jimin'i de çağırıp bahçeye çıkmışlardı Namjoon, Jungkook ve ben kalmıştık Namjoon kolunda ki saate baktı ve dizlerine vurup ayağa kalktı "ben de gidiyorum artık saate bak ayrıca bunu tekrarlayalım. Bu arada Tae kırmızı sana çok yakışıyor" dedi bana bakıp göz kırparak, zoraki gülümseyip kafamı sallamıştım sadece.
Jungkook onu geçirip geri gelmişti "Yoongi ve Jimin'de gittiler" diyip yanıma oturdu "öyle mi?" Demiştim "öyle" demişti. Gözlerini dikmiş bana bakıyordu "n-ne?" Bir şey yapmamıştım ki neden böyle bakıyordu acaba "kırmızı sana çok yakışıyor Tae" dedi az önce Namjoon'un söylediği şekilde söyleyerek anlam vermek istemiştim ama verememiştim yani sevgili olsak veya beni seviyor falan olsa kıskanacak diyeceğim ama hayır ikisi de değildi peki bu tepki neyin nesiydi ki böyle? Şaşırmıştım, bir şey demek istiyordum ama diyemiyordum. "Mümkünse onun yanında bir daha kırmızı giyme o yavşağın teki anladın mı?" Kıskandı? Kıskanmıştı... "Şey yani öyle olsa bile kötü anlamda dediğini sanmıyorum bence sıkıntı olmayacaktır." Ölçüyordum yaklaştı ve tam dibimde durdu "sencesini sormadım giymeyeceksin sadece" bu kadar yakınken sağlıklı düşünemiyordum bu seni ilgilendirmez demek istiyordum ne bileyim sonuçta tek taraflı bir aşk yaşıyordum ve belki de hiç karşılık gelmeyecekti kalbim haddinden fazla hızlı atıyordu. Kusursuzdu, yakınken yüzü daha güzeldi ellerimi gezdirmek istemiştim. Yüzünde, saçında, ellerinde ve yüzünde ki benlerini öpmek istemiştim ama yapamazdım öyle değil mi? "Bakma şöyle" dediğinde irkilmiştim çünkü bilirsiniz işte yine çok fazla dalmıştım. "Neden?" Kısık çıkan sesimle cevap verdim "sanki çok değerli bir şeymişim gibi bakıyorsun sanki farklı bakarsan kırılacakmışım gibi" "öylesin en azından benim için öylesin" demiştim anında evet öyleydi çok narin bir cam parçası gibi Tanrım dokunmaya bile kıyamıyordum ki "git ve yat" kafamı sallayıp odama gitmiştim hızlıca kapıyı kapatıp arkasına yaslanmıştım anında ellerimi kalbime koyup gözlerimi kapattım o an da dudaklarıma tebessüm yayılmıştı.
Çok fazlaydı bu.
Çok fazla.
Onu nasıl isterdim ki? Ama istiyordum işte.
Taekook ile kalın 🌹💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
But I Still Want You / Taekook
Short StorySen beni görmesen bile ben hâlâ seni istiyorum. Ben seni, çok.