Hep hayal ettiğim şekilde uyuyorlardı ve cidden canım yanıyordu.
Ama yine de kendimi toparlayıp yanlarına gittim ve Jungkook'u dürttüm "Hey Jungkook kalk" mırıltılar çıkarıp uyumaya devam ettiğinde kolunu dürttüm "Jungkook kalk diyorum ilaçların geç kaldı" Jungkook bir iki mırıltıdan sonra gözlerini aralayıp bana baktı "kalk ilaçlarını iç gecikti çok özür dilerim" diyip ilacı ağzına atıp suyunu içirmiştim bunu neden yapmıştım?Hepimiz aşağıda oturuyorduk ve garip bir sessizlik vardı ve sessizliği bozan şey telefonuma gelen bildirim olmuştu. Elime alıp bildirime baktım Namjoon hyung atmıştı mesajı açıp okumaya başladım.
Namjoon hyung: ne haber Tae? Nasılsın?
Tatlı çocuk: iyiyim hyung teşekkür ederim sen nasılsın?
Telefonu kitlediğim an da yeniden gelmişti bildirim ikisi de dönüp bana bakınca öylece kalmış ve telefonu tekrar almıştım elime.
Namjoon hyung: iyiyim ben de sadece halini hatrını sormak istedim.
Tatlı çocuk: ah, anladım hyung çok teşekkür ederim sorduğun için
Diyip tekrar kilitleyip yanıma koyacaktım ki tekrar bildirim sesi gelmişti fakat bu sefer sadece Jungkook bakıyordu "kiminle mesajlaşıyorsun?" "Namjoon hyung" diyip ona bakmayı sürdürdüm. "Daha yeni tanıştınız ne konuşuyorsunuz ki?" Diyip dalgaya almıştı. "Sizi ilgilendiren bir durum olsaydı söylerdim zaten" demiştim "Taehyung" Jimin seslendiğinde ona döndüm "efendim?" "Biraz konuşalım mı seninle?" Biliyordum yine Jungkook hakkında konuşacaktı konuşmak istemiyordum fakat içim bunu söylerken dışım "tabii konuşalım" diyebilmişti sadece.
Bahçeye çıktığımız da Jimin bir süre bulutlara baktı "iyi misin?" Dediğimde gülümseyerek bana döndü "üzgünüm Taehyung çok üzgünüm" demişti anlamaya çalışıyordum şu anda ne içindi şimdi bu böyle? "Ne diyorsun Jimin? Açıkça konuşsana anlamıyorum neden üzgünsün?" Aklımdakiler dilime vurduğunda o da hak vermiş olacak ki kafasını sallayıp konuşmasına devam etti.
"Biliyorum Tae Jungkook'a aşıksın bunu biliyorum hep biliyordum. Ona bakışların bile o kadar güzel ki biri bana öyle baksa kendimi dünyada ki en değerli şey zannederdim. Ben... Bak Tae benimkisi sadece hoşlantıymış bunu anladım ona aşık değilim ve sana minnettarım böyle güzel bir arkadaş olduğun için. Bana ben de aşığım diyebilirdin engelleyebilirdin ama sen hiçbir şey demedin. Ne zamandan beri seviyorsun Tae?"
"4-5 sene oluyor işte."
"Canın acımış olmalı?"
Cevap bekliyordu tabii ki de acımıştı hem de çok ama bunu bilmene gerek var mıydı? Hayır.
"Birazcık" diyip gülümsedim.
"Çok üzgünüm Tae"
Sarılmıştı ve ben de karışılığını vermiştim.
Şimdi ne olacak peki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
But I Still Want You / Taekook
Short StorySen beni görmesen bile ben hâlâ seni istiyorum. Ben seni, çok.