Belirsizlik

39 6 3
                                    

Ah pekâlâ Jimin sadece hoşlantı olduğunu aşık olmadığını söylemişti, fakat devamı yoktu gelmiyordu çünkü Jungkook'un mesafeli hareketleri soğuk davranışları falan anlam veremiyordum. Ne yapmalıyım? Konuşmalı mıyım? Yoksa sadece beklemeli miyim?

Jimin gitmişti ve ben gece vakti oturmuş bunları düşünüyordum en azından istemiyorsa bile bunu düzgünce dile getirebilirdi soğuk davranmaya gerek var mıydı? Çünkü bu bazen kırıcı olabiliyordu. TV ayarlı olduğu için kapanmıştı hmm yaklaşık yarım saat önce fakat ben yine de TV ye dik dik bakıyordum uykum var ama tuhaf hissediyorum. Boşlukta gibi bu belirsizlik denen şeyi sevmiyorum. Biraz sonra yan tarafımda çöküş yaşanınca oraya döndüm Jungkook gelmişti içim de bir şeyler kıpır kıpır olsa da anında sönmüştü çünkü biliyorsunuz ya işte.

Bir kaç dakika daha böyle oturduk fakat ben daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım odama gitmeyi düşünüyordum yani sadece öyle sanıyordum işte fakat Jungkook kolumdan tutup durdurdu, yerimde sabit kalmayı tercih ettim dönüp bakmaktansa. Biraz sonra ayaklandığını hissetsemde pozisyonumu bozmadım. Ve aklım hala kolumu tutan sıcak elindeydi şimdi şurada salıp ağlayacaktım. "neyin var?" bu nasıl soruydu ki böyle asıl senin neyin var? "Ne gibi?" "Bilmem iyi görünmüyorsun sordum sadece" dedi ve ısrarla yüzüme bakıyordu ben ise inatla ona bakmıyordum en son kolumu nazikçe çekip ona baktım "bir şeyim yok iyiyim şimdi izninle uykum var uyuyacağım" dedim ve onun ne diyeceğimi beklemeden odama girdim ve yattım.

6'da kalkmıştım cidden artık alarma gerek bile yoktu her seferinde alarmdan önce uyanıyordum çünkü, elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim Jungkook'un ilaçlarını ve suyunu aldım odasına çıkıp kapıyı tıklattım uyuyordu büyük bir ihtimal yine de tıklayıp bekledim bir süre ses gelmeyince emin olup girdim içeri düşündüğüm gibiydi yatağın ortasına yayılmış uyuyordu yanına yaklaştım ve biraz onu izledim uyurken bile ilah gibiydi o kadar güzeldi ki kalbim dayanamıyordu artık elimde ki suyu yatağın yanında ki komodine bırakıp dürttüm hissrtmemişti bile eminim ki "Jungkook kalkar mısın?" Kıpırdanmıştı hafifçe "Jungkook ilacını iç sonra tekrar uyursun" arkasını dönmüştü hadi ama bilerek mi yapıyordu? "Hadi ama uyansana artık" elim ile kolundan dürttüğümde tekrar kımıldanıp gözlerini araladı bir süre tepkisizce bekledik ikimizde o açılmayı ben açılmasını bekledim komodinden suyu alıp ilacı ona uzattım içip tekrar yatağa attı kendini "kahveni getireceğim tekrardan uyuma lütfen zor uyanıyorsun" yan ağız sırıtıp boğuk sesi ile konuştu "ne o rahatsız mısın bu durumdan?" "E-evet tabii ki" "hıhım diyip sustu ben de çıkıp odama girdim.

1 saat sonra kahvesini götürdüm, 1 saat sonra da kahvaltısını yedi fakat masadan ısrarla kalkmıyordu. Mutfağı temizleyecektim ve cidden burada mı oturacak öylece? "Başka bir isteğiniz var mıydı?" Dedim en sonunda çıkması lazımdı yoksa yapamazdım "hayır yok" dedi "mutfaktan çıkmayı düşünmüyor musunuz? Temizlik yapacağım da" Bana baktı sonra mutfağa bakındı sonra tekrar bana baktı "çıkmayacağım yap sen" kesin kıracak dökecektim ve ona iyi alay malzemesi olacaktım anlaşılan.

Kaderime boyun eğip temizlemeye başladım.






Vaaaaay burada bir hikaye varmış milattan önceye ait eheheh jxdjjxnzks

Bu arada sonra ki bölüm smutcuk var. 👌🖕💫

But I Still Want You / Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin